Jump to content

The Gunners "Yeniden Doğma Çabası" | Hikayeli #7


Recommended Posts

  • Replies 293
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

6 yedikçe daha iyi olmuşuz 😄 ara ara yapmak lazım 😄 

Takımdaki hoşnut olmadığım her şeyi bir kenarı bırakacak olursak kulüpteki herkes oldukça mutluydu. Emre Abi ile tartışmamızın ardından forma süresi verdiğim oyuncularda bir değişiklik yapmadım. Benim

Hocam bu yemek işlerini bırakalım da şu takımı hamama getirelim. Bu kadar sakatlık olmaz.

Göztepe ve RBL karşısında alınan 6 gollü mağlubiyetler hoş olmamış. Fakat her şeye rağmen her kulvarda çok iyiyiz.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Aralarda çok kötü yenilgiler almışız ancak bu yenilgiler bizi daha fazla güçlendirmiş ve galibiyetleri sıralamışız.

Zorlu gruptan çok rahat bir şekilde çıkmışız tebrikler.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Spoiler
Selim Atalay, 4 saat önce yazdı:

Zorlu bir gruptan çıkmış olmamıza sevindim ama yenilgilerimiz de aldığımız skorlar gibi olmuş; bol gollü!

Ya hep ya hiç oynuyoruz... Nasıl çözeceğim bilmiyorum hala. Çok açık verdiğimiz oluyor ama genel olarak memnunum

YigitCelik, 3 saat önce yazdı:

6 yedikçe daha iyi olmuşuz 😄 ara ara yapmak lazım 😄 

Harareti alıyor 😄 

omer1759, 3 saat önce yazdı:

Göztepe ve RBL karşısında alınan 6 gollü mağlubiyetler hoş olmamış. Fakat her şeye rağmen her kulvarda çok iyiyiz.

Biraz can sıksalar da tekrarlanmadı 😞 

MertCan, 3 saat önce yazdı:

Aralarda çok kötü yenilgiler almışız ancak bu yenilgiler bizi daha fazla güçlendirmiş ve galibiyetleri sıralamışız.

Zorlu gruptan çok rahat bir şekilde çıkmışız tebrikler.

Daha da ileri gidebiliriz umarım... 

 

Aysu'yla çok keyifli bir şekilde tatilimizi geçiriyorduk. Ancak daha ilk durağımızda insanlar beni tanımaya başlamıştı? Buna açıkçası çok şaşırmıştım ancak Şampiyonlar Ligi'nde gelen başarıdan sonra sanırım bu normaldi. Almanya'da birçok insan benimle fotoğraf çektirmek için yolumu kesiyordu. Bu durum tabii ki tatilimizi baltalamıştı. Artık normal bir birey gibi dışarıda özgürce gezemeyecektim sanırım. Aysu da geç de olsa lafıma gelmişti. Tüm tatil planımızı ve rezervasyonlarımızı iptal edip ilk uçakla Finlandiya'ya gitme kararı aldık. Her şey çok hızlı gelişmişti. Aysu daha önce Finlandiya'da erasmus yaptığından birkaç arkadaşı vardı orada. Hemen iyi otellerden birine rezervasyon yaptırdık. 

 

mlAJQNQ.jpg

 

Her yer bembeyazdı ve sessizdi. Bu ülke gerçekten inanılmazdı. İndiğim andan itibaren soğuğun içimi titretmesine bile aldırmadan etrafıma bakıyordum. Resmen aşık olmuştum ülkeye. Otele geldiğimizde görevliler aşırı kibardı. Beni tanımıyorlardı ve bu işime gelirdi. Umarım futbol seven birilerine denk gelmem diye düşündüm. 4 gün boyunca Finlandiya'da rahat rahat gezip tatilimizi yaptıktan sonra şehrin biraz daha dışında doğayla iç içe bir yere gitmek istedik. İglo adı verilen kücük evler tarzında ormanın içinde bir yerde bir otel olduğunu öğrendik araştırdığımızda. Bölgeye gidip bir iglu kiraladık ve akşam manzaramız inanılmazdı. 

 

UaFYjCX.jpg

 

Sakin, sessiz doğayla iç içe ve en önemlisi futboldan ve teknolojiden uzak 10 günün ardından dönüş yoluna koyulduk. Bu süreçte kulüpte neler olduğundan dahi haberim yoktu. Emre Abi bir durum olursa bana bi şekilde ulaşacağını söylemişti ama telefonum bile kapalıydı. Uzun bir yolculuğun ardından İstanbul'a indiğimizde şehri hiç özlemediğimi fark ettim. İmkanım olsa kalıcı olarak kuzey ülkelerine yerleşecektim o derece. 

 

Erken saatlerde İstanbul'a inmiştik. Aysu oldukça yorgun ve uykusuzdu. Onu eve bıraktıktan sonra ben direkt kulüp binasına geçtim. Ben Aysu'nun aksine hiç olmadığım kadar enerjik hissediyordum. Emre Abi beni gördüğünde "Nerdesin olum sen ya, telefonun da kapalı! Döndün sonunda." dedi. 

Ben: Hayırdır abi? Tatildeydik. Bir süre uzaklaşmak lazımdı dediğim gibi. Bir sıkıntı yoktur inşallah?

Emre Abi: Eh işte. İyi yaptın iyi. Umarım güzel dinlenmişsindir. Şampiyonlar Ligi kuraları çekildi, haberin vardır heralde. Bir de Serdar'ı istiyorlar. Çocuk da gitmek istiyor, napalım? Kopenhag cevap bekliyor.

Ben: Abi gitsin istiyorsa. Kuzey ülkeleri çok başkaymış ya. Önünde durmayalım, sakin güzel bi hayat yaşar orda. Zaten çok oynamıyor. Kimle eşleştik abi? Benim haberim yok, hayatımda Şampiyonlar Ligi grubundan mı çıktım ben 😄 

Emre Abi: İyi o zaman ben evrakları hallederim. İnter'le eşleştik. İyi çalış, takımları çok iyi. Beraber çalışırız camialarını iyi tanıyorum biliyorsun. Hem son şampiyonlar hem de açık ara liderler liglerinde. Şu ana kadar da hiç kaybetmediler Şampiyonlar Ligi'nde. Gerçek bi sınava hazırsındır umarım çünkü bu sefer karşında Conte var.

 

Başımdan kaynar sular dökülmüştü resmen. En korktuğum eşleşmelerden biriydi. City, United, İnter, Münih'ten çok çekiniyordum. Elimizden geleni yapacaktık ama adamlar gerçekten bambaşkaydı. Bizim için yolun sonu yaklaşıyor gibiydi...

NA8CStc.png

Dh0VJma.png

 

vE3NXCN.png

13.Hafta

Z3qoIrp.png

14.Hafta

oawYMUU.png

15.Hafta

cccXely.png

16.Hafta

lfD93jO.png

Puan Durumu 

cBkXjMm.png

 

Dünya Kupası arasında takım da iyice dinlenmişti. Başakşehir maçında hala kafa olarak tatilde olan oyuncularımız olsa da derbiyle beraber tekrar toparlanmayı bilmiştik. Transfer sezonunun da açılmasıyla 2 yeni oyuncuyu kadromuza kattık. 

MkoRPz2.png

 

Oyuncuların Profilleri 

Spoiler

j000iGs.png

6UXOkKS.png

 

İki transfer de benim isteğim doğrultusunda yapılmıştı. Özellikle Erkan'ı çok istiyordum. Altınordu ile iyi ilişkilerimiz sayesinde çok zorlanmadan oyuncuyu aldık. Bu sezon yavaş yavaş şans vermeye başlayacaktım bile. İyi değerlendirirse ve biraz da şansı varsa kısa sürede büyük bir yıldız haline dönüşebilirdi. 

 

Transfer sezonunu kafamda bitirmiştim. Ligde fikstür çok yoğundu ve 3 günde bir maç yapıyorduk. Bir de üstüne Aysu bana taşınma kararı almıştı. Zaten kuzeninin evi üst kattaydı bi çanta eşya ile gelmesi bile yeterliydi ama iş çıkarma konusunda üstüne yoktu. Anlaşılan kuzeniyle komşuculuk oynamak istiyordu. Heves etti diye sesimi çıkarmasam da düzenimin bozulacağından endişe ediyordum. Çalışma odama dokunmama sözünü aldıktan sonra diğer yerlere istediği yap diyip Aysu'yu saldım. 

 

Antrenman dönüşü eve geldiğimde evim hiç olmadığı kadar düzenliydi. Bugün tek antrenman günü olduğundan günün kalanında evde olacaktım. Aysu sabahtan beri temiz yapıp evi resmen parlatmıştı. Şaşkınlığı üzerimden attıktan sonra "Eeee bütün gün yorulmuşsun, bi ödülü hak ettin çıkıyoruz hadi hazırlan" dedim. Çocuk gibi sevinip hazırlandıktan sonra yemeğe çıktık. Yemekte bir şirketle görüştüğünden bahsetti. Şirketi anlatırken ithalat, beyaz eşya vs. dediğinde hangi şirket diye bölmesem Beko olduğunu öğrenemeyecektim. Başkanımızın şirketlerinden birisiydi, tabii Aysu bunu bilmiyordu. Torpil falan da yoktu açıkçası. Dış ülkelerle gerekli iletişimi sağlayıp, ithalat süreçlerini takip edeceği bir pozisyondu. Türkiye şartlarında fena sayılmayan bir başlangıç maaşı da vardı. O kadar heyecanlıydı ki anlatırken sesimi çıkarmadım. Fikrimi ise hep olumlu yönde ilettim. Bence çalışmasına gerek yoktu, ben gayet iyi kazanıyordum. Ama hevesliydi ve ilişkimize bel bağlayamazdı sonuçta. Her kadının kendi ayakları üzerinde durması gerektiğine inandığım için de onu neden sevdiğimi bir kez daha anladım. Başkaları gibi sırtını bana yaslayıp benimle bir ömür de geçirebilecekken, o çalışmayı tercih ediyordu. Bir sonraki Pazartesi işe başlayacaktı bir aksilik olmazsa. Hayırlısı dedik. 

 

Ertesi gün sabah erkenden kulüp binasına gittiğimde başkan direkt beni bekliyordu. Odasına girdim. Hoşbeş sohbetimizi ettikten sonra bana doğru bir kağıt uzattı. Yeni sözleşmeydi bu. 

Ali Koç: Furkancım, sözleşmen sezon sonu bitiyor malum. Eğer takımda kalmak istersen biz seninle devam etmek istiyoruz. Sözleşmede yılı boş bıraktım 2-5 yıl arası ne kadar istiyorsan sen doldur. Maaşı da +- 500bin şeklinde istediğin gibi güncelle. Benim sana güvenim sonsuz. 

Ben: Başkanım çok teşekkür ederim. Kulübün mali durumu nasıldır bilmiyorum ancak maaşıma %100 zam yapacak bir durumda olduğunu düşünmüyorum. Yılda 2 milyon euro çok fazla. Allah'a şükür bana bu maaşım yetiyor. Zama gerek yok, ben doğuştan Fenerbahçeliyim. Bana ne kadar ihtiyaç varsa o kadar kalırım. (Kağıdı doldurmadan imza atıp başkanımıza geri uzattım.)

Ali Koç: Ben dolduruyorum o halde senin yerine. Sen gerçek bir Fenerbahçelisin ve bu camianın çocuğusun. Artık ne senin ne bizim sırtımız yere gelmez. Aferin evlat. 

Ben: Teşekkür ederim başkanım. İzninizle. 

 

Ertesi gün basından maaşımı ve senesini öğrendim. Benim için rakamlar gerçekten önemsizdi...

 

DyGQXYq.png

Link to post
Share on other sites

İnteri geçebiliriz. Ligde harika formumuzu sürdürüyoruz.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Bu zorlu gruptan çıktıktan sonra Inter pek korkulacak bir eşleşme değil. Ligde zaten çok rahat şampiyon olacağız ağırlığı kesinlikle Avrupa'ya vermek gerek hocam. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

İnter zorlu bir rakip ama bizimde dişli bir rakip olduğumuz unutulmamalı bence.

Ligdeki performansımız gayet iyi bir şekilde devam ediyor.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

 Fenerbahçe vura kıra ilerliyor , İnter maçına özel Deivid'i getirelim hocam .

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Spoiler
omer1759, 16 saat önce yazdı:

İnteri geçebiliriz. Ligde harika formumuzu sürdürüyoruz.

İnter çok formda, sonraki güncellemede göreceğiz bakalım 😄 

bpek7, 12 saat önce yazdı:

Bu zorlu gruptan çıktıktan sonra Inter pek korkulacak bir eşleşme değil. Ligde zaten çok rahat şampiyon olacağız ağırlığı kesinlikle Avrupa'ya vermek gerek hocam. 

Lige cepte gözüyle bakıyoruz ama Conte'nin öğrencileri rüyalarımıza giriyor şimdiden 😄 

YigitCelik, 8 saat önce yazdı:

Inter'e iyi hazirlanirsak geçmemiz işten bile değil hocam

Hazırlanacağız, umarım 😄 

Behzat Ç., 6 saat önce yazdı:

İnter'e elimizden geleni yaparız. Geçeriz diye düşünüyorum. Ligde gidişat zaten muazzam. 

Takım oturdu gibi, bakalım Conte'nin bileğini bükebilecek miyiz 😄 

MertCan, 5 saat önce yazdı:

İnter zorlu bir rakip ama bizimde dişli bir rakip olduğumuz unutulmamalı bence.

Ligdeki performansımız gayet iyi bir şekilde devam ediyor.

Umarım tecrübesizliğimizin kurbanı olmayız 😄 

shelvey, 57 dakika önce yazdı:

 Fenerbahçe vura kıra ilerliyor , İnter maçına özel Deivid'i getirelim hocam .

İhtiyaç olacak gibi duruyor 😄 

 

Yeni sözleşmemin ardından bu konuyla ilgili bir basın toplantısı düzenlememiz gerektiği söylendi. Başkanımız, Emre Abi ve benim bulunduğumuz basın toplantısına ilgi büyüktü. 

Nq7c1Zq.jpg

Ali Koç: Arkadaşlar hepiniz hoş geldiniz. Hocamıza sorularınız varsa alalım. Antrenmana geçecek kendisi daha sonra. 

Basın: Hocam uzun süreli bir sözleşme imzaladınız. Neler hissediyorsunuz? Genç yaşınızda böyle bir sözleşmeye imza atmak nasıl bir duygu?

Ben: Açıkçası rakamların önemsiz olduğunu düşünüyorum. Burası benim evim. Ne kadar kalmam gerekiyorsa o kadar kalırım. Başkanımız ve yönetimimiz böyle uygun gördü, bu şekilde devam ediyoruz. İnşallah bize olan güvenlerini boşa çıkartmayız.

Basın: Yıllar sonra camiaya kupalar getiriyorsunuz. Bir de üstüne Şampiyonlar Ligi'nde gruptan çıktınız. İnter zorlu bir rakip neler söyleyeceksiniz bu eşleşmeyle ilgili?

Ben: Çok sıkışık bir fikstür oynuyoruz. Dünya Kupası'nı bir ülkede yapmak için bütün dengelerin bozulması gerçekten saçmalık. Bu fikstürlerden sakatlıklar yaşamadan çıkabilirsek İnter karşısında şansımızı iyi görüyorum. Onlar çok formda ve güçlü olabilirler ancak biz de öyleyiz. Taraftarlarımız bize inanmaya devam etsin. Biz her şeyi başarabilecek güçteyiz. 

Basın: Hocam ligde açık ara lidersiniz, neler söyleyeceksiniz? Önümüzdeki sezon planlamasına başladınız mı?

Ben: Daha ligin yarısı ancak bitiyor. Biz her maçımıza kazanmak için çıkıp sonuna kadar mücadele edeceğiz. Önümüzdeki sezon planlamasını da zamanı geldiğinde yaparız. Rehavete kapılmamak gerek. 

Emre Abi: Hocamıza başka soru yoksa antrenmana geçecek kendisi. Biz devam edebiliriz. 

Ben: Teşekkürler arkadaşlar, iyi çalışmalar. 

 

Sabah akşam İnter analizi yapar hale gelmiştim. Her maçlarını izliyorduk Emre Abi ile. Adamlar kaybetmemeye programlanmış gibiydi. Çift forvet oynuyorlardı bizim gibi. Oyun yapılarımız benziyordu ancak kalite olarak büyük farklar vardı iki takım arasında. Her şeye rağmen umudumu kaybetmeden çalışmalarımı sürdürüyordum. İnter'i elersek dişimizi herkese bir kez daha gösterebilirdik. 

vE3NXCN.png

17.Hafta

Dq12Jr2.png

18.Hafta

FoEVMvy.png

19.Hafta

4xUbZY4.png

20.Hafta

EwXOhBC.png

21.Hafta

ktOZCFt.png

22.Hafta

oP8vU9V.png

Puan Durumu 

b4nqMYt.png

 

Puan farkı şimdiden 14'e çıkmıştı bile. Ezeli rakibimiz Beşiktaş küme düşmemeye oynuyordu. Galatasaray eski günlerinden çok uzaktı. Ligi inanılmaz domine ediyorduk ve kupada da aynı şekilde ilerlemeye devam ediyorduk.

ucOLyNt.png

5.Tur

jQ3zpTP.png

6.Tur

OGBvZGg.png

Çeyrek Final 1.Maç

96TKQcc.png

Çeyrek Final 2.Maç

qLzyKLL.png

 

Ümraniye maçında 2 tane arka arkaya yiyince Aha gidiyoruz herhalde desem de takım müthiş bir reaksiyon gösterip geri döndü. Yarı finalde rakibimiz Alanyaspor. 

scXpqSb.png

 

(Bir aksilik olmaması durumunda bir dahaki güncelleme bu gece yapılacaktır. Yorumlarınız için teşekkürler 🙂 ) 

 

Link to post
Share on other sites

Beşiktaş'ın durumu içler acısı bir hal almış. Adanaspor da çıktığına pişman olmuş... Ligde de kupada da fişek gibiyiz.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Lig ve kupada oldukça iyi ilerliyoruz. Kupada ufak tefek sürprizler yer almış gibi.

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Spoiler
Behzat Ç., 6 saat önce yazdı:

Beşiktaş'a ne olmuş öyle ya. 

 

Performansımıza diyecek söz yok zaten. Geleni geçeni tokatlıyoruz.

Türk takımları artık bizi kesmiyor. Avrupa'da bir şekilde büyümek gerek 

omer1759, 6 saat önce yazdı:

Beşiktaş'ın durumu içler acısı bir hal almış. Adanaspor da çıktığına pişman olmuş... Ligde de kupada da fişek gibiyiz.

Beşiktaş'a üzülüyorum. Son çare Osman Özköylü ile anlaştılar. Nolacak bakalım 😕 

MertCan, 4 saat önce yazdı:

Lig ve kupada oldukça iyi ilerliyoruz. Kupada ufak tefek sürprizler yer almış gibi.

 

Ayağımız kayıyordu vallahi kupada. Takımı konsantre etmede sorunlar yaşadık. 

YigitCelik, 4 saat önce yazdı:

Bu sene çift kupayla rahat kapatırız.

Öyle olur umarım... CL bizi üzdü. 

 

vE3NXCN.png

23.Hafta

XDw290K.png

24.Hafta

IJmdr3D.png

25.Hafta

MECP0e4.png

26.Hafta

puuELfb.png

27.Hafta

BCqH4Tm.png

28.Hafta

UQ7LGoR.png

Puan Durumu

B4Kv2go.png

 

Ligde işler istediğim gibi gidiyordu. Beşiktaş maçında oyuncularım rehavete kapılıp bu maçın derbi olduğunu unutmuştu. Kalede Ersin de devleşince yapacak bir şeyimiz kalmadı. Rakibimize ligde kalma yolunda umut vermiş olduk. Yardım eli uzattık diyelim 🙂 Ligin büyük takımlara ihtiyacı vardı. Tabii ki Beşiktaş'ın ligden düşmesini istemiyordum. 

 

Öte yandan kupada da iyi bir yarı final mücadelesi çıkarmıştık ve rakibimizi elemiştik. Final rakibimiz ise utanmasak kanlı bıçaklı birbirimize gireceğimiz Erol Bulut'un ekibi Başakşehir'di. Anlamadığım bir şekilde Erol Hoca benden hiç hazzetmiyordu ve sürekli sallıyordu. Pek karşılık vermemeye çalışsam da benim de kışkırtıldığım zamanlar oluyordu 🙂 

ucOLyNt.png

Yarı Final

vz4gzzD.png

Wqrkjrt.png

 

Tarihimizde bu kupayı hiç üst üste 3 kez kazanmamıştık. Zaten benden önce de toplam 6 kez kazanılmıştı bu kupa. O yüzden camiada önemli bir yeri de vardı. Bu finali kazanıp ismimi çocukluk aşkımın tarihine yazdırmak istiyordum. Kupa yarı finalinde ise çok talihsiz bir sakatlık yaşadık. Maalesef Danilo sezonu kapatmıştı. Şanslıysak son 1-2 maça yetişebilirdi belki.

gyZsKyu.png

 

eOadiHo.png

 

İnter maçı öncesi inanılmaz gergindim. Conte ile bir araya geldiğimizde ona çok saygı duyduğumu ve iyi bir maç olmasını temenni ettiğimi söyledim. Antonio gerçekten çok cana yakındı. Bana bir abimmiş gibi yaklaştı, maç öncesi kendisini yemeğe davet ettim. Yönetimleriyle beraber kendilerini güzel bir restoranda ağırladık. İki kulüp arası iyi ilişkiler kurulabilirdi. Maçta ise kazanan çıkmadı. 

mkvqaAp.png

 

Maça çok iyi başlamıştık ancak İnter oyun düzenini korumayı başardı ve bir şekilde avantajı aldılar. Antonio ve öğrencileri mutluydu tabii ama bu işin daha bitmediğinin herkes farkındaydı. Günlerce çalışma odamdan çıkmadan ikinci maça hazırlandım. İlk maçta 2 golü erken bulunca takımımızın resmen ayakları birbirine dolanmıştı. Tecrübesizdik. Bunun önüne geçmemiz lazımdı. 

 

İtalya'ya indiğimizde İnterli yöneticiler bizi karşıladılar. Yine bir yemek yendi sohbetler edildi. İtalya çok güzel ülkeydi. 2.maçta da kazanan çıkmadı. Ama bu kez deplasman golü kuralı başımıza bela olmuştu. Elenmiştik...

GR392WB.png

 

Planladığımız gibi oynamayı başarmıştık aslında. Ancak Isak çok ekstra goller atınca yapacak bir şey kalmadı. Tüm oyuncularımla gurur duyuyordum, elimizden geleni yapmıştık. Maç sonrası Antonio ile sohbet ettikten sonra başarılar diledim kalan turlarda. Bizim için eve dönme vaktiydi. Ligi ve kupayı kazanıp taraftarlarımızı mutlu etmek istiyordum. Avrupa'da zaten bizden beklentisi herkesin düşüktü. Ama yine de ilerleyen senelerde burada başarı benim hedeflerim arasındaydı. 

 

Maalesef Danilo'dan sonra bir diğer orta saha oyuncumuz Bazoer'i de sakatlığa kurban verdik. Sıkışık fikstürde çok maç kaçıracaktı ve orta sahamız resmen çöküyordu. 

Xm5lIQX.png

 

Bu süreçte ben tamamen takıma odaklandığım için Aysu ile aynı evine içinde görüşemiyorduk resmen. Bu durumdan rahatsız olsa da ses edemiyordu tabii. Benim hayattaki en büyük tutkumun Fenerbahçe olduğunu bildiği için her zaman bana destek olmaya çalışıyordu o da. Böyle biriyle olduğum için şanslıydım. Futbolla alakası olmamasına rağmen o da artık maçları izliyor, zaman zaman stada bile geliyordu. Artık o da Fenerbahçeli sayılırdı 😄 

 

Bu dönem ilerlerken pek de forma şansı bulamayan De Sciglio takımdan ayrılmak istedi. Oyuncunun önünde durmayacağımı belirtmemin ardından takım bulması çok da uzun sürmedi. 1 sezon bile geçmeden iyi para kazanmıştık. Bonservisi elinde oyuncuları kovalamak güzel işti. Bu oyuncunun gidişine kısa dönem karı olarak bakıyordum 🙂 

 

eWcXX1Z.png

 

(Yarın da çift güncelleme yapmayı umuyorum. Öğleden sonra kısa bir ilk güncelleme gelir. Akşama doğru da nasipse ikinci bir güncelleme yaparız. Yorumlarınız için teşekkür ederim 🙂 ) 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Inter'e şanssız bir şekilde elenmişiz; canımız sağ olsun. Beşiktaş kümede kalırsa bize dua etsinler. Başakşehir ile kupa finali zevkli olacak.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Ligde Beşiktaş yenilgisi üzücü olmuş ama sağlık olsun yardım eli diyelim.

Şampiyonlar liginde Inter'e karşı ne kadar iyi mücadele etsekte maalesef olmamış.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Spoiler
YigitCelik, 2 saat önce yazdı:

Elinden geleni yaptın hocam sağlık olsun

Bi dahakine diyeceğiz mecbur 😄 

MertCan, 2 saat önce yazdı:

Ligde Beşiktaş yenilgisi üzücü olmuş ama sağlık olsun yardım eli diyelim.

Şampiyonlar liginde Inter'e karşı ne kadar iyi mücadele etsekte maalesef olmamış.

Zamanla başaracağız inanıyorum 😄 

omer1759, 2 saat önce yazdı:

Inter'e şanssız bir şekilde elenmişiz; canımız sağ olsun. Beşiktaş kümede kalırsa bize dua etsinler. Başakşehir ile kupa finali zevkli olacak.

Canımız sağ olsun hocam 🙂 

 

Mini Güncellemedir 🙂 

 

vE3NXCN.png

29.Hafta

W0bMJfu.png

30.Hafta

b0QL5e2.png

31.Hafta

5iunNgp.png

32.Hafta

8lddzCj.png

 

VEEEE ŞAMPİYON :fenerbahce: 3.sezonumda 2. lig şampiyonluğumu almayı başarmıştım. Hem de çok erken bir şekilde. Bitime daha 6 maç vardı ve Konya'da şampiyonluğumuzu ilan etmiştik. Adıma besteler yapılıyordu, taraftarlar sosyal medyada bana methiyeler diziyordu. Hak ediyor muydum bilmiyorum ancak layık olmak için elimden geleni yapıyordum ve yapmaya da devam edecektim. 

Bm4ReDp.png

 

Şampiyonluğun ardından bütçe belirlemesi için başkanla görüştük. Başkan mali durumun iyileştiğinin müjdesini verdi. Yaptığımız oyuncu satışları sonuç vermişti. Elimizde muhteşem bir bütçe vardı. Ancak ben her zaman genç oyunculara inanmak istiyordum. Yıldız oyunculardan ziyade geleceğin yıldızlarını yetiştiren bir ekol yaratmak en büyük hedefimdi. Bununla beraber Milli Takım'ımıza da yıldızlar kazandırmak istiyordum. Ve Avrupa'da başarı...

RW1qqSB.png

 

Transfer gelir-giderlerimizi düşününce bütçe mantıksız durmuyordu fakat bu kadar harcama yapmak gereksiz olurdu. Haddimi bilerek ilerleyecektim bu sezon da. Ayrıca daha sezon da bitmemişti. Kazanılması gereken bir kupa daha vardı 🙂 

mbB9N7F.png

Geçen sezon transfer gelir-gider tablosu 

 

Önümüzde maçlar vardı. Lig maçlarında gençlere daha çok şans vermek istiyordum. Ayrıca Türkiye Kupası'nda da Başakşehir ile oynayacaktık. Ailem, arkadaşlarım, herkesten tebrik mesajları alıyordum. Herkesin gururu olmuştum fakat bana bu yetmezdi. Fenerbahçe daha iyisini hak ediyordu ve bunu yapmak zorundaydım. 

Link to post
Share on other sites

O nasıl bir bütçedir öyle 😳 Erken gelen şampiyonluk için tebriklerr.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Spoiler
omer1759, 4 saat önce yazdı:

O nasıl bir bütçedir öyle 😳 Erken gelen şampiyonluk için tebriklerr.

Ben de şaşırdım, transferden gelen paramızı hiç ellemediler aslında. Maaş bütçesi verdiler ekstra. Alırlar diye düşünmüştüm 😄 

Behzat Ç., 3 saat önce yazdı:

Bütçe çok iyi. İnter'e şanssız elenmişiz ama yeni sezonda finale yürürüz Avrupa'da.

İnşallah, hedefimiz artık Avrupa'da kupa 🙂 

 

SL-yatay

Ligde şampiyon da olsak her maçımıza aynı hırsla kazanmak için çıkmalıydık. Takıma bunu aşılamak istiyordum. 

 

33.Hafta

33ba-ak.png

34.Hafta
34galatasaray.png

35.Hafta
35adana.png

36.Hafta
36giresun.png

37.Hafta
37malatya.png

38.Hafta
38gen-ler.png

Puan Durumu

lig-sonu-puan-durumu.png


 

Başakşehir'e puan kaybetmiştik ama olurdu böyle şeyler. Kupa finali için nereden nasıl vuracağımızı analiz etmem için çok iyi bir puan kaybı olduğunu düşünüyordum. İşime gelecekti 🙂 102 puan ve 106 averaj ile gelen şampiyonlukla beraber resmen tarihe geçtik 🙂 

Ligin bitmesiyle oyuncularımız da birçok ödül kazandı. 
gol-kral-arezo.png

Arezo gol kralı olurken Loftus-Cheek de 3.sıradaydı. Yılın takımında da bekli bir  dizilişimiz olmadığından Başakşehir şanslıydı diyebiliriz 😄 
y-l-n-tak-m-bizde-bek-yok-xd.png

Bir kez daha Yılın Menajeri seçildiğim için çok mutluydum. Ödül törenine yine Aysu ile gittik fakat bu sefer gerçekten sevgilimdi 🙂 
y-l-n-menajeri.png

 

Cengiz'e diyecek pek bir şey yok. Saf yetenek.
y-l-n-oyuncusu-cengo.png

 

Sezon boyunca genel olarak tercih ettiğimiz 11 bu şekilde oluşmuş. Stoperde genelde Gustavo'yu tercih etmiştik ancak ana mevkisi olmadığından listede yer almamış sanırım 🙂 
sezon-boyu-genel-dizili.png

Oyuncularımızın sezon istatistikleri:
oyuncu-istatistikleri-sezon-sonu.png


mevki-d-lleri.png
kul-p-d-lleri-1.png
kul-p-d-lleri-2.png

 

Tam kupa finali öncesi en golcü oyuncularımızdan birini kaybettik. Umarım finali de kaybetmeyiz...


kupa-finali-ncesi-ali-sakatland.png

 

ztk.png

 

kupa-final.png


KUPA-B-Z-M.png

 

3 sene üst üste Türkiye Kupası'nı kazanarak bir kez daha kulüp tarihine geçmenin onurunu yaşıyordum. Bir de 7-0'lık skor mu? Başakşehir Ali bu maçta olmadığı için şanslıydı 🙂 

 

ad-m-ad-m-y-kseliyoruz.png

 

Adım adım yükselmeye devam ediyoruz. Çok kısa sürede ilk 20 takımın arasında olacağımıza eminim. 

 

Oyuncularıma sezonun bitmesiyle 1 ay izin verdim. Ben de 1 hafta tatil yapacaktım. Sonra transferler için çalışmaya başlamamız gerekiyordu. Oyuncularımıza çok fazla ilgi vardı. Emre Abi ile beraber süreci yönetecektik. 

1 haftalık tatilimde akşamları Aysu ile vakit geçirecektim. Birkaç günlüğüne de ailemin yanına İzmir'e giderim diye düşünüyordum. Aysu çalıştığı için yurtdışına tatile gidemiyorduk, henüz izni yoktu şirkette yeni olduğundan. Zaten gitmememiz daha hayırlı olurdu, yapılacak transfer görüşmeleri vardı 🙂 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Felaket iyi geçen bir sezonun ardından Türkiye Kupasında alınan sonuç yanında çilek olmuş, tebrikler.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Ugureed changed the title to The Gunners "Yeniden Doğma Çabası" | Hikayeli #7
  • Ugureed featured this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...