Jump to content

Hertha Berlin&Türkiye "Dünya'nın Zirvesine" | Hikayeli #11


Recommended Posts

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takımdaki hoşnut olmadığım her şeyi bir kenarı bırakacak olursak kulüpteki herkes oldukça mutluydu. Emre Abi ile tartışmamızın ardından forma süresi verdiğim oyuncularda bir değişiklik yapmadım. Benim

6 yedikçe daha iyi olmuşuz 😄 ara ara yapmak lazım 😄 

Hocam bu yemek işlerini bırakalım da şu takımı hamama getirelim. Bu kadar sakatlık olmaz.

Spoiler
fatihhkaraa, 1 saat önce yazdı:

Ligde ki şampiyonluk için tebrik ederim hocam.

İki finali de alır keyfimize bakarız hocam 🙂 

Teşekkürler hocam 🙂 

Behzat Ç., 3 saat önce yazdı:

Werner efsane.

 

Chelsea maçını merakla bekliyorum.

Umarım bekleneni verir 🙂 

omer1759, 9 saat önce yazdı:

Şampiyonluk için tebrikler hocam. Werner transferi çok iyi olmuş. Final maçında onu üzeriz.

Umarım bekleneni verir, teşekkürler 🙂 

MertCan, 10 saat önce yazdı:

Werner yüksek bir ücret alacak umarım karşılığını verir.

Ligde şampiyonluk için tebrikler.

Kupada Alanyaspor'u ve Avrupada da Chelsea'yi elersek üç kupayla muazzam bir sezonu tamamlarız.

Karşılığını vereceğini umuyorum. Patlarsa sıkıntı büyük 😄 

shelvey, 11 saat önce yazdı:

 Muazzam bir oyuncu kazandık Werner'i alarak. Aldığı ücreti fazlasıyla karşılayacağına inancım tam. 2008 çeyrek finalinin intikamını alalım hocam Chelsea'den .

Umarım karşılar, yoksa sıkıntı büyük 😄 

 

SL-yatay.png

35.Hafta

35rize.png

36.Hafta
36ankaraspor.png

37.Hafta
37besiktas.png

38.Hafta
38malatya.png

Puan Durumu 

puan-durumu.png

 

119 averaj ile 4 kez yenilmemize rağmen şampiyon olmuştuk. Ve yine ligi domine etmiştik. Artık klasmanımız belliydi ve Fenerbahçe'yi bu seviyeye getirdiğim için taraftarlar beni efsane olarak isimlendiriyordu şimdiden. Fenerbahçe'de 4.senemde inanılmaz işler yapıyordum. Avrupa Ligi finali için de mental olarak hazırdım. Bakalım orada neler yapacaktık. 

 

Lig Ödülleri 

d-ller-1.png
d-ller-2.png
lig-y-l-n-oyuncusu.png
lig-y-l-n-menajeri.png
y-l-n-mevki-d-lleri.png

 

Bir kez Yılın menajeri ödülünü kazanmıştım. Artık bu da bir klasik haline gelmişti. 4 sene önceyi düşündüğüm zaman her şey imkansız gibi görünse de şu an olanlar gerçekti.


tesis-geli-tirme.png
zgs-okan-buruk-ile-anla-t.png

 

Başkanımızdan rica ettik ve tesislerimizin geliştirilmesine katkı vermeyi kabul etti. Başkanımızın da en az bu başarılarda benim kadar katkısı vardı. Keza Emre Abi'nin de öyle. Galatasaray da uzun zamandır ismi kendisiyle anılan Okan Buruk ile anlaştı. Benim de çok sevdiğim Okan Hoca ile ezeli rekabete girecek olmaktan dolayı çok heyecanlıyım. 

 

ztk.png

kupa-final.png
kupa-incelemesi.png

 

Kupayı üst üste 4.kez kazanmıştık ve yine çok gururluydum. Bu sezon her kulvarda inanılmaz iyi performans sergiliyorduk. 

 

avrupa-ligi.png

avrupa-final.png

 

İnanılmaz ötesi bir maçtı. Maçta öne geçtik ama 2.yarıda 3 gol üst üste yiyince aha gitti maç dediğimiz anda Dorde oyuna girip farkı yaratan isim oldu. Uzatmalarda Cengiz'in muazzam golüyle kupayı ülkemize getirdik. Benim için bu kupa çok özeldi. Artık ben de Avrupa Kupası olan bir hocaydım ve bu durumdan dolayı inanılmaz gururluydum. Maç sonrası tabii ki gözyaşlarıma hakim olamadım. Kaptanımız Altay'la beraber kupayı kaldırdık. Bu inanılması güç bir başarıydı ama bunu beraber başarmıştık. 

 

avrupa-kupas-bizim.png

 

avrupa-kupas-gol-kral.png
avrupa-kupas-sezonun-oyuncusu.png
avrupa-kupa-de-erlendirmesi.png

 

Yılın sürpriz takımı olmuştuk. Ayrıca gol krallığında da sezonun oyuncusu listesinde de iki oyuncumuz bulunuyordu. Bu kupayı kazanmak tarif edilemez bir duyguydu. Hele ki geride bıraktığımız sezona baktığımda gözlerime inanamıyordum. Nereden nerelere gelmiştik...

 

4kupal-sezon.png

 

Sezonu 4 kupayla kapatmıştık. Yıllardır kupa hasreti çeken Fenerbahçe'ye 4 sezonda 11 kupa kazandırmıştım. Bunu yapabilmek büyük bir gururdu. Önümüzde başkanlık seçimleri vardı. Ali Koç tekrar adaydı ve tabii ki kazanmasını çok istiyordum. Bunu açıkça seçim sürecinde de dile getiriyordum. Başkanımızla çok iyi ilişkilerimiz vardı. 

 

Seçimden sonra Aysu'yla uzun bir tatile çıkmak istiyorduk. Bunun için de müdürüyle konuşup iyi bir izin kopardık. Online olarak bir süre çalışmaya devam edecekti gittiğimiz yerde de. Bu sebeple saat farkı çok fazla olan yerlere tatile gitmeyecektik. Aysu uygun yerleri araştırırken ben de transfer ve kadro planlaması çalışmalarına başlamıştım Emre Abi ile. Başkanımız da seçim işleriyle uğraşıyordu. Bunca başarıdan sonra kaybedeceğini düşünmüyorduk fakat kulağımıza kötü şeyler de gelmiyor değildi. Umarım sonuç beklediğimiz gibi olurdu. 

 

Seçim günü geldiğinde sabah erkenden uyandım. Oyumu kullanmak üzere seçim alanına öğleden sonra gidecektim. Hafta sonu olması sebebiyle Aysu ile evde güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra seçim alanına gidip oyumu kullandım. Seçim sonucu akşama ancak açıklanırdı. Bu sürede de Aysu'yla bir yerlerde keyif çatabilirdik. Akşam da boğaza karşı güzel bir yemek yeriz diye düşündük. 

 

Günümüzü sakin bir yerde güzel bir manzarada geçirdikten sonra akşam yemeği için her zamanki güzel manzaralı restoranımıza geldik. Yemeklerimizi sipariş etmiştik ki telefonum çaldı. Arayan Emre Abi'ydi...

 

(Sonraki güncelleme seçim sonucunu , takıma yeni katılan oyuncuları, gelen teklifleri, yollarımızı ayırdığımız oyuncuları ve iç transferleri içerecek. Tatil hikayemiz, yaşadığımız zorluklar ve Süper Kupa'daki rakibimiz de bu güncellemede belli olacak. Yarın öğle saatlerinde bir aksilik olmaz ise güncelleme gelir. Aksilik olursa da akşamüstü paylaşmaya çalışırım. Yorumlarınız için teşekkür ederim 🙂 )

 

 

Link to post
Share on other sites

Avrupa kupası için tebrikler hocam. Bu başarıyı sonuna kadar hakettik.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Ugureed featured this topic

Furkan, Emre Abi’den sonrasını yazmayı unuttun sanırım burada bitirilir mi hikaye ya 😄

Bu arada inanılmaz bir sezon geçirmişiz gerek lig gerek Avrupa ligi inanılmaz olmuş cidden tebrikler.

Öte yandan Ali ve Cengiz inanılmaz performanslar göstermişler helalleri var.

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
Spoiler
Dingiltere, 14 saat önce yazdı:

Bu kariyer tam anlamıyla bir şaheser

Teşekkür ederim 🙂 Elimden geldiğince keyifli sunmaya calısıyorum 🙂 

omer1759, 12 saat önce yazdı:

Avrupa kupası için tebrikler hocam. Bu başarıyı sonuna kadar hakettik.

Katılıyorum, daha da iyi olmak gerek 🙂 Teşekkür ederim

shelvey, 7 saat önce yazdı:

 Dört dörtlük bir sezon geçirdik,Avrupa kupası için tebrikler hocam 🙂 . 

Teşekkür ederim 🙂 

Behzat Ç., 6 saat önce yazdı:

10 numara 8 yıldız bir sezon. Tebrikler hocam.

Daha iyilerini geçirmek istiyoruz artık 🙂 Teşekkür ederim 

MertCan, 5 saat önce yazdı:

Furkan, Emre Abi’den sonrasını yazmayı unuttun sanırım burada bitirilir mi hikaye ya 😄

Bu arada inanılmaz bir sezon geçirmişiz gerek lig gerek Avrupa ligi inanılmaz olmuş cidden tebrikler.

Öte yandan Ali ve Cengiz inanılmaz performanslar göstermişler helalleri var.

Heyecan katalım dedik 😄 Ali ve Cengiz maksimum verimi sağlıyor gerçekten. Takviyeler ile daha da iyi hale geleceğimizi umuyorum 🙂 

 

Telefonu açtım. Emre Abi hemen kulüp binasına gelmem gerektiğini söylediğinde bir terslik olduğunu anlamıştım. Ehliyeti olmadığı için Aysu'yu eve bırakmam gerekiyordu, taksiyle de akşam saati tek başına dönmesini istemedim. Ama ev çok tersteydi. Bu sebeple onu da yanımda kulüp binasına götürme kararı aldım. Siparişlerimizi bile beklemeden hemen ödememizi yapıp restorandan hızlıca ayrıldık. 

 

Kulüp binasına geldiğimde tüm yöneticiler oradaydı. Emre Abi beni gördüğü anda kenarı çekti. 

Emre Abi: Başkan seçimi kaybetti. Yeni başkan gelecek, biraz ters bi adam. Huyuna git, sıkıntı yaşamayalım. 

Ben: Ne demek kaybetti abi dalga mı geçiyorsun? 

Emre Abi: Kaybetti olum işte. Ali Koç yok artık. Yeni başkana görevi teslim edip ayrılacak.

Ben: Başkan nerede? 

Emre Abi: Odasında yeni başkanı bekliyor. 

 

Emre Abi'nin yanından hemen ayrıldım. Aysu'yu kendi odama bıraktım, bir süre beklemesini söyledim. Onun da kafası karışmıştı çünkü terslik olduğu çok belliydi. İnanılmaz gerilmiştim ben de. Ali Koç seçimi nasıl kaybederdi? 

 

1se-imler-aliko-kaybetti.png

 

Başkanın odasına girdiğimde morali inanılmaz bozuktu. 

Ben: Başkanım seçimi nasıl kaybederiz. Sizsiz biz napacağız?

Ali Koç: Seni beni yok Fenerbahçe var Furkanım. Hayırlısı böyleymiş, yapacak bir şey yok. Sana daha çok sözüm vardı tutmam gereken, sen de kusura bakma. 

Ben: Haklısınız ama kim geliyor şimdi? Nasıl biri yeni başkan, tanıyor musunuz?

Ali Koç: Zengin, biraz da mafyatik bi adam. Ünlü olmak istiyor, o yüzden aday olmuştu muhtemelen. Kulübü ne hale getirir bilinmez ama Emre ve sen oldukça sırtımız zaten yere gelmez. Canını sıkma. Huyuna git biraz ters bi adamdır. 

 

Ben cevap veremeden kapı çalınmadan açıldı. Tanımadığım bir adam içeriye girdi. Selam bile vermeden başkana doğru yönelip elini uzattı. Başkanımızla tokalaştıktan sonra bana döndü. Bana da elini uzattı, tokalaştık. Ardından odadan ayrılmam için Ali Koç'tan işaret aldım ve odadan ayrıldım. Kendi odama gittiğimde kapıda Emre Abi beni bekliyordu. Yeni başkandan biraz bahsetti. Çok ters, kendi çıkarları doğrultusunda hareket eden bir adamdı anlattığına göre. Bu alanda da hiç tecrübesi yoktu. Biraz başa bela bir tipti anlaşılan. 

Ben: Abi bu adamla çalışılmaz. Ben anlattığın gibi biriyle çalışamam. Kusura bakmasın ama benim işime karışamaz kimse. Hele bunca başarıdan sonra düzenimi değiştirmeye kalkarsa ben basar giderim baştan söyleyeyim. 

Emre Abi: Sakin ol be olum hemen celalleniyorsun. Hallolur hepsi. Ben de buradayım, bir şey olmaz. Sen kendi düzenini bozmazsın zaten. Kim ne diyecek sana rahat ol. 

 

Emre Abi'yle beraber başkanın odasına yöneldik. Ali Koç odadan çıktığında vedalaştık. Yakın zamanda bir yemek yiyelim sözleri verildikten sonra yeni başkanla tanışmak üzere içeri girdik. 

Niyazi Başkan: Eveet, gençler hoş geldiniz yav. İyisinizdir heralde diye sormuyorum hiç. Ne yapıyoruz şimdi?

Emre Abi: Başkanım hoş geldiniz, hayırlı olsun öncelikle. Takıma katılacak oyuncular var. Temmuz başında gelecekler. Takımın kalanı da Temmuz'un 2.haftası gelecek yeni sezon için. O süreçte transfer çalışmalarımızı yapacağız. Takım ve teknik heyet de izinli olacak. 

Niyazi Başkan: Siz de mi izinlisiniz? 

Emre Abi: Evet başkanım. Ben burada olacağım transferler için yine de ara sıra gidip geldiğim yerler oluyor. Hocamız da 2-3 hafta tatilini yaptıktan sonra bana katılacaktır. Her sene bu şekilde yapıyoruz. 

Niyazi Başkan: Yok beğenmedim ben bu işi. Hocayla sana izne gerek yok. Transferlerde bizim yanımızda olun siz. 

Emre Abi: Başkanım zaten buralardayım ben hep. Hocamız da çok yoruluyor sezonda zaten. 2-3 hafta kız arkadaşıyla tatile gidiyor her sene bu şekilde. 

Niyazi Başkan: E tamam her sene değil artık. Yok izin de tatil de. 

Ben: Başkanım hoş geldiniz öncelikle. Emre Abi'nin izniyle ben kendimi açıklamak isterim. Tüm sezon takımdaki çocuklarla beraber canımızı dişimize takıp çalışıyoruz. Senede 2-3 hafta ailelerimize ayırabiliyoruz zaten. Bu sebeple sizden anlayış bekliyorum. 

Niyazi Başkan: Anladım ama göstermiyorum? 

İyice sinirlenmeye başlamıştım. Daha ilk günden yapmıştı adam yapacağını. Tepemin tası diklenmesiyle beraber iyice attı. 

Ben: Bakın Niyazi Bey, 3 gün önce kulüpte yoktunuz bile. 4 senedir 11 tane kupa kazandım ben burada. Ne işime karışmaya çalışanlara izin verdim ne de hayatıma. Bu sebeple benim şartlarım bunlar. Eğer kabul etmiyorsanız kovarsınız beni. 30 milyon taraftara da kendiniz açıklarsınız sebepleri. Ben burada Fenerbahçe için varım ve kendi düzenimle buradayım. Beğenmiyorsanız kendinize başka hoca bulun. 

Hem Emre Abi hem de Niyazi Başkan tavrım karşısında afallamıştı. Emre Abi 4 senedir bu kadar sinirlendiğimi görmemişti belki de. Maçlarda dahi kenarda hep çok sakin olmamla bilindiğimden kimse bu yüzümü bilmiyordu. Başkan boğazını temizledi ve lafa girmek için hazırlık yapıyordu. 

Niyazi Başkan: Bu seferlik dediğin gibi olsun bakalım hoca. 

 

Çaresiz bırakmıştım yeni başkanı. Taraftarlar beni çok seviyordu. Bu başarıları başka kimseyle yakalayamayacaklarını, kulübün kurtarıcısı olduğumun da farkındalardı. Yeni başkan kimdi? Odadan ayrıldığımda Emre Abi bana baktı ve gülerek yanımdan ayrıldı. Aysu'yu alıp kulüpten ayrıldım. 3 hafta İtalya'da tatil yapacaktık. Çok sakin bir yer bulmuştuk ve orada geçirecektik tüm tatilimizi. Bu sürede de Emre Abi'ye bana ulaşabileceği bir numara verdim. Onun dışında kimseyle iletişime geçmeyecektim 3 hafta boyunca. 

 

Tatilde Aysu zaman zaman online olarak çalışıyordu. Bu sürelerde ben de Emre Abi ile görüşüyordum. Yeni başkanla Emre Abi de pek anlaşamıyor gibiydi. Eski, huzurlu, işleri kendi istediği gibi ayarlayıp bitiren Emre Abi gitmişti artık. Özgüveni de kırılmıştı sanırım biraz. O da bu durumdan çok rahatsızdı ama kulüpte kalması gerektiğinin de farkındaydı. Benim tatilde olduğum sürede genç oyuncumuz Fırat İstanbul'a gelip yerleşti. Ayrıca Fatih ve Nazım ile de yollarımız ayrıldı. 

 

2-haziran-f-rat-tak-ma-kat-ld.png

Fırat Profili

Spoiler

2-f-rat-profili.png

 

4naz-m-ile-yollar-ayr-ld.png
3fatih-ayr-ld.png

 

Nazım ve Fatih rotasyonda kullandığım oyunculardı ama daha çok oynamak istiyorlardı. Bu sebeple ayrılmak istediler. Önlerinde durup kariyerlerini baltalamak istemedik biz de. Benim için de tatil süresinde önemli bir gelişme olmuştu. Napoli başkanı İtalya'da olduğumu öğrenince görüşmek için olduğum yere kadar bizzat gelmişti. Bunca zahmete girmesi bile benim için büyük bir onurdu. Kendisiyle tabii ki buraya kadar geldiği için oturup görüştük. Fakat kulübümü bu durumdayken bırakamayacağımı belirttim. Başkanımızın değiştiğini biliyordu ve fırsatı değerlendirmek istemişti anladığım kadarıyla. Fakat doğru zaman değildi bunun için. Taraftarlarımızı ve oyuncularımı yüz üstü bırakamazdım. 

5napoli-i-g-r-mesi.png

 

Yine İtalya'da bulunduğum süreçte birkaç gelişme olmuştu. Avrupa'daki başarımız sayesinde kulüp sıralamamız da lig sıralamamız da yükselmişti. Hem ülke futboluna katkı sağlıyorduk. Hem de hedeflediğimiz noktaya adım adım yaklaşıyorduk. 

 

avrupada-y-kseli.png
avrupa-s-ralama-tr.png

 

Süper Kupa'da da Paris SG ile karşı karşıya geleceğimi öğrendim. Dünyada belki de en çok yıldızı kadrosunda bulunduran bir takımla kendimizi ölçecek olmak büyük başarıydı benim adıma. Bu maçta iyi bir mücadele gösterip kendimizi kanıtlamak istiyordum. Maçtan pek umudum yoktu. Herkes 8-9 farklı bir galibiyet bekliyordu hatta PSG'den. Bunun olmayacağını bilsem de biz de 1-2 gol atabiliriz diye düşünüyordum 🙂 Bakalım bu maçta neler yapacağız?


s-per-kupa-rakibimiz.png

 

İtalya'dan döndüğümde kafam dağılmıştı. Oldukça fresh bir şekilde yeni sezona başlayabilirdim artık. Kulübe yeni katılan oyuncularımızla teker teker tanıştım. 

 

6-yeni-oyuncular-m-z-tak-ma-kat-ld.png

 

İlkay zaten dünya yıldızı bir isimdi. Rotasyonumuza katkı sağlayacaktı ve genç oyuncularımızın akıl hocası olacaktı. Yusuf'u kadroda düşünüyordum. Loftus-Cheek ayrılırsa o bölgede sürekli Yusuf'la da oynayabilirdim. Ayrılmaması durumunda o bölgede 2 tane yıldız oyuncumuz olacaktı. Forvette ise Werner-Ali ikilisini düşünüyordum tabii ki. Dorde ve Enis de rotasyonumuza büyük katkı sağlayacaktı. 

Oyuncu Profilleri

Spoiler

6yaz-c-profil.png
6ilkay-profil.png
6werner-profil.png

 

Yusuf'un transferi Trabzonspor taraftarlarından da bizim taraftarlarımızdan da tepki çekmişti. Ancak Yusuf'un burada olma amacı belliydi. Ülke futboluna büyük bir katkı sağlıyorduk ve bunda o da katkı sahibi olmak istiyordu. Aldığı riskin farkındaydı ancak o kadar saygılı ve düzgün biriydi ki bunun lafını aramızda bile geçirmedi. Werner'in özgüveni kırılmıştı. Chelsea'de uzun süre forma şansı bulamamıştı. Üstüne hocasıyla da tartışınca alt takıma yollanmıştı. Onu kendine getirip yeteneğinin farkına varmasını sağlayacaktım. Bunun için özel olarak Werner ile yemek yedim. Ona kendisini kulübe ait gibi hissettirmeye çalıştım. Eğer yeteneğini ortaya koyarsa bizim için yapabileceklerinin sınırı olmadığına emindim. 

 

Tüm bu sürede de birçok oyuncu ile sözleşme yeniledik. İç transferde de oldukça güzel işler yaptığımızı düşünüyorum. 

 

ali-yeni-s-zle-me.png
altay-yeni-s-zle-me.png
dorde-yeni-s-zle-me.png
erdo-an-yeni-s-zle-me.png
erkan-yeni-s-zle-me.png
nestor-yeni-s-zle-me.png

 

Yeni başkanla işimiz zordu ama en az seviyede muhatap olarak işimi yapacaktım. Taraftarlarımız beni çok seviyordu ve sevgilerine layık olmaya çalışacaktım ben de. Hazırlık kampımızda bir dostluk turnuvasına katılacaktık ve ardından hazırlık maçlarımızla yeni sezona hazırlanacaktık. Bakalım önümüzdeki günlerde beni neler bekliyordu?

 

(Bir sonraki güncellemede hazırlık kampımız, transfer sürecimiz, Türkiye ve Avrupa Süper Kupası maçlarımız yer alacak. Güncelleme bu gece gelir. Yorumlarınız için teşekkür ederim 🙂 Ayın kariyeri ödülü için de ayrıca teşekkürler 😄 )

Link to post
Share on other sites

Yeni başkan deli etmesin senin canını sıkarsa tesisleri basarız ona göre ayağını denk alsın 😏

 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
  • Ugureed changed the title to Fenerbahçe SK "Her Şeye Rağmen Buradayız!" | Hikayeli #5

Bu taraftar başkanı gönderip size sahip çıkar hocam. Güzel transferler yapmışız.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • President

Beklediğimiz Avrupa kupasının gelmesine sevindim. Özellikle ligde gösterdiğimiz deli performanstan sonra böylesine taç gerekliydi zaten. Başkanlık değişmiş ve bizim için sıkıntı çıkartacak gibi duruyor. Özellikle mafya vari birisi olması, beni biraz korkuttu. Olası başarısızlıktan, topuğumuza sıkmasın?

 

Transferlerimiz yine isabetli ve nokta atışı olmuş. Orta sahamızı güçlendirip, ileride hem atan hem de pres yapan deli bir golcü almışız. Gücümüze güç katmışız resmen.

Link to post
Share on other sites
Spoiler
omer1759, 15 saat önce yazdı:

Bu taraftar başkanı gönderip size sahip çıkar hocam. Güzel transferler yapmışız.

😄 Teşekkürler hocam, bakalım 🙂 

YigitCelik, 16 saat önce yazdı:

Tebrikler hocam 4 kupa için. İç ve dış transferlerimiz çok iyi artık tek eksik o kupa!

Bizim bu lig kurallarıyla o kupa zor gibi ama bakalım hocam 🙂 

Behzat Ç., 17 saat önce yazdı:

Başkanla aramız düzelir. Düzelmezse taraftar ona sıkıntı yaratır. Transferleri de beğendim. Özellikle Fatih'ten kazandığımız para bence müthiş.

Fatih'ten saçma bir şekilde para geldi 😄 Doğru düzgün şans bile bulamamıştı takımda.

fatihhkaraa, 19 saat önce yazdı:

Transferler iyi hocam. Yeni başkanı da kafayı takma göndeririz 😄 

Teşekkürler 😄 

MertCan, 20 saat önce yazdı:

Yeni başkan deli etmesin senin canını sıkarsa tesisleri basarız ona göre ayağını denk alsın 😏

 

Hemen organize olalım 😄 

Selim Atalay, 1 dakika önce yazdı:

Beklediğimiz Avrupa kupasının gelmesine sevindim. Özellikle ligde gösterdiğimiz deli performanstan sonra böylesine taç gerekliydi zaten. Başkanlık değişmiş ve bizim için sıkıntı çıkartacak gibi duruyor. Özellikle mafya vari birisi olması, beni biraz korkuttu. Olası başarısızlıktan, topuğumuza sıkmasın?

 

Transferlerimiz yine isabetli ve nokta atışı olmuş. Orta sahamızı güçlendirip, ileride hem atan hem de pres yapan deli bir golcü almışız. Gücümüze güç katmışız resmen.

Topuğumuza sıkacak yürek yoktur onda abi 😄 Werner'den beklentim yüksek. Bakalım yeni sezonda neler yapabileceğiz 🙂 

 

Transfer döneminin daha başlarında Linton Maina'nın ayrılma isteğiyle karşı karşıya kaldık. Henüz bekleneni verememesi sebebiyle oyuncunun önünde durmadık. 

 

1maina-ayr-ld.png

 

Hazırlık kampı bizim için fena geçmemişti. Ancak bu süreçte maalesef sakatlıklar yaşadık. 

 

1-5haz-rl-k.png
haz-rl-k-aston-villa-cengiz-sakatl-k.png
haz-rl-k-milan-mac-10-kisi-ve-kaan-sakat

 

Kaan uzun süre bizden uzak kalacaktı. Cengiz ise Süper Kupa maçlarını kaçıracaktı. Oldukça canımı sıkmıştı bu iki sakatlık. Milan maçında erkenden 10 kişi kalmamıza rağmen beraberliği alabilmiştik. Kampın sonunda Tottenham ve Madrid'e kaybetmek ise biraz üzücü olmuştu. Aston Villa maçında sakatlanan Cengiz'in yerine yeni oyuncumuz genç Fırat'a şans vermiştim. Fırat iyi oynamıştı ancak Cengiz'in yokluğu tabii ki hissediyordu. Cengizsiz nasıl geçecek bu Süper Kupa maçları?

 

Transferlere bu sezon hiç karışmıyordum. Yeni başkanla karşılaşmamak için kulüp binasına bile çok az gidiyordum. Antrenmanlarda oyuncularımla konuşup tüm işimi orada hallediyordum. Kulüpten de uzaklaşmaya başlamama sebep olmuştu bu durum tabii ki. Fakat bu durumdan mutlu olan birisi de vardı tabii. Aysu benimle daha çok vakit geçirebildiği için halinden memnundu 😄 Tabii yoğun fikstürlerde de böyle olacak mıydı bilmiyorduk...

 

River Plate'i çok yakından takip ediyorduk Emre Abi ile beraber. Juan Pablo Daniele'yi takımdan ayrılması muhtemel olan Golovin yerine transfer ettik. Fırsat transferi olarak karşımıza çıkan bu gen. oyuncudan beklentim tabii ki yüksek. 

 

2juan-pablo-ile-anla-t-k.png
2juan-pablo-profili.png

 

Kısa süre sonra da Golovin ile yollarımızı ayırdık. Yönetim bu transferi düşük kazanç sebebiyle engellemeye de çalışsa oyuncuyu kadro dışı bırakacağımı ve oynatmayacağımı bu durumda oyuncuya kötülük yapmamızın da faydası olmayacağını söyleyip biraz da tehditkar davranarak bu transferin gerçekleşmesini sağladım. 

 

3golovin-ayr-ld.png

 

Bu süreçte altyapı tesislerimizi de geliştirmemiz gerektiğini yönetime ilettim. Başlarda sıcak bakmadılar, başkanın ne gerek var oyuncu alıyoz işte tavrıyla karşı karşıya gelsem de yine masaya yumruğumu vurmamla buna da izin verildi ve bütçe ayrıldı. Benim takımdan ayrılma ihtimalim yönetimi çok korkutuyordu, taraftarları karşılarına almaktan çok korkuyorlardı. 

 

altyap-tesisleri-geli-im.png

 

Sırada önce Türkiye Süper Kupa'sı vardı. Sonra da PSG ile Avrupa Süper Kupa'sı maçında karşı karşıya gelecektik. Cengiz ve Kaan önemli eksiklerimizdi. 

 

4-tr-s-per-kupa.png

4-s-per-kupa-st-ste-4-kez.png

 

Üst üste 4.kez Türkiye Süper Kupası'nı kazanmıştık böylece. Alanya'ya karşı rahat bir maç geçirdik diyebiliriz. Sırada PSG vardı...

 

5-avrupa-s-per-kupa.png

5-s-per-kupa-penalt-lar.png

 

Kupayı maalesef penaltılarda PSG'ye kaybettik... İyi mücadelemizden dolayı tüm takım gurur duyabilirdi. Aşırı üzgün değildim çünkü bu kupada PSG'ye kafa tutabilmemiz bile büyük bir şeyi gösteriyordu. Son saniyeye kadar mücadelemize devam ettik ama olmadı. Canımız sağ olsun...

 

(Bu akşam bir aksilik olmazsa yeni güncelleme gelecek. Yorumlarınız için teşekkürler 🙂)

 

Link to post
Share on other sites

Kaan Ayhan'ın sakatlığı üzücü olmuş. Ancak yokluğunda iyi bir mücadele sergilemişiz. Paris maçında bardağa dolu tarafından bakmamız güzel olmuş. Çünkü bardağın büyük çoğunluğu dolu.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • President

Mevsimler değişiyor, seneler geliyor ve geçiyor ama sakatlık sorunlarımız hiç sekteye uğramıyor. Bu konuda cidden başarılı ekibiz he! Kupa bir tık üzücü olmuş. Penaltılar konusunda şansa ihtiyacın oluyor. En güvendiğin adamın kaçırması gibi saçma sapan şeylerde görebiliyoruz tabi.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Cidden çok üzücü sakatlıklar gerçekleşmiş.

Juan Pablo Daniele makine gibi bir oyuncu olabilir.

Avrupa Süper Kupası'nda penaltılarla kaybet üzücü olmuş, Werner'in ilk penaltıyı kaçırması 😕 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Spoiler
omer1759, 8 saat önce yazdı:

Kaan Ayhan'ın sakatlığı üzücü olmuş. Ancak yokluğunda iyi bir mücadele sergilemişiz. Paris maçında bardağa dolu tarafından bakmamız güzel olmuş. Çünkü bardağın büyük çoğunluğu dolu.

Katılıyorum, mücadelemiz takdire şayandı. 

Selim Atalay, 8 saat önce yazdı:

Mevsimler değişiyor, seneler geliyor ve geçiyor ama sakatlık sorunlarımız hiç sekteye uğramıyor. Bu konuda cidden başarılı ekibiz he! Kupa bir tık üzücü olmuş. Penaltılar konusunda şansa ihtiyacın oluyor. En güvendiğin adamın kaçırması gibi saçma sapan şeylerde görebiliyoruz tabi.

Bence kulüpte bi sıkıntı var 😄 Penaltılar çok üzücü oldu ama elden bir şey gelmedi maalesef...

MertCan, 7 saat önce yazdı:

Cidden çok üzücü sakatlıklar gerçekleşmiş.

Juan Pablo Daniele makine gibi bir oyuncu olabilir.

Avrupa Süper Kupası'nda penaltılarla kaybet üzücü olmuş, Werner'in ilk penaltıyı kaçırması 😕 

Penaltılar beni mahvetti... Juan Pablo'dan umudum büyük 🙂 

Behzat Ç., 5 saat önce yazdı:

Sakatlıklar sıkıntıya sokmuş. Penaltılar...

😞 

YigitCelik, 1 saat önce yazdı:

Mücadelemiz takdire şayan sağlık olsun penaltılar şanssızlık olmuş.

😞 

fatihhkaraa, 26 dakika önce yazdı:

canımız sağolsun hocam biz tekrar kazanırız merak etmeee

Geri geleceğiz...

 

Süper Kupa'da PSG'ye karşı sergilenen mücadele takımımı iyice gaza getirmişti. Daha iyi olabileceğimin farkında varmıştık artık. Lig başlamadan önce CL grubumuz açıklandı. Bu sefer ben kura çekimine gitmemiştim. Yeni başkanla anlaşamadığım aşikardı ve aynı ortamda sürekli bulunmaya da gerek yoktu. Yine ManU ile aynı gruba düşmüştük...

CL-grubumuz.png

 

Monaco bizim seviyemizde bir takım sayılırdı. Grubu ilk ikide bitirme şansımızı yüksek görüyordum. 

 

SL-yatay.png

1.Hafta

1gs.png

2.Hafta

2malatya.png

3.Hafta

3alt-nordu.png

4.Hafta

4kayseri.png

5.Hafta

5g-ztepe.png

6.Hafta

6erzurum.png

7.Hafta

7gencler.png

Puan Durumu 

puan-durumu.png

 

ampiyonlar-ligi.png

Grup-1

CL-grup-1.png

Grup-2
CL-grup-2.png

 

En güçlü rakibimize karşı inanılmaz bir zafer almıştık ama gidip yine kendimize denk takıma kaybetmiştik. Bu senaryo size tanıdık geldi mi? Ben bir yerlerden(geçen sezon gibi 😄) hatırlıyorum gibi... Umarım bu sefer gruplarda elenmeden yolumuza CL'de devam edebiliriz.


Cl-puan-durumu.png

 

En güvendiğim oyuncum Timo ise muazzam olarak nitelendirebileceğim bir başlangıç yapmıştı. Bu performansını devam ettirirse alınmadık ödül bırakmaz gibi duruyor 🙂 

 

wernerden-super-baslang-c.png

 

 

Link to post
Share on other sites
  • President

Mükemmel bir güncelleme olmuş. Ligde oynadığımız ve berabere kaldığımız 2 maçta da rakibimizin kalecisi maçın adamı olması, bize bazı şeyleri göstermiş zaten. Avrupa'da ise Monaco biraz şaşırtmış. Takıma nazar boncuğu olsun diyelim.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Ugureed changed the title to Hertha Berlin&Türkiye "Dünya'nın Zirvesine" | Hikayeli #11
  • Ugureed unfeatured this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...