Jump to content
  • Kaydol
ValeriaPieta

Nostalji | FM 2008 | Galatasaray Kariyeri

Önerilen İletiler

Kardeşim süper gidiyoruz.  Isaac harika işler çıkartıyor. Song, Linderoth skor olarak zor zamanların kurtarıcısı rolünü iyi yapıyorlar. UEFA Kupasını bekliyoruz. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Spoiler
Husker, 22 saat önce yazdı:

Efsane top oynamışız resmen. Ligde ve Avrupa'da büyük ses getireceğiz. Ben senden daha heyecanlıyım meşaleleri yaktık hoca :1871:

Çok güzel oynuyor takım gerçekten. Maçları izlemek keyifli oluyor güzel bir taktik yapmışım şampiyon olacağız ya 😄 

spanky018, 22 saat önce yazdı:

Gücünü tarihinden al!

Eskisinden daha fazla hırslıyım şuan ahaha 😄 

Comandante Bilic, 20 saat önce yazdı:

isaace bak sen 😄 transferler baya iyi şu anki hallerini hatırlayınca üzüldüm bi 😄

Gençlerbirliğinde iyi performans gösteriyordu. İyiki almışım hem de bonservissiz iyi oldu bayağı 😄 

KocaBey1453, 7 saat önce yazdı:

Kardeşim süper gidiyoruz.  Isaac harika işler çıkartıyor. Song, Linderoth skor olarak zor zamanların kurtarıcısı rolünü iyi yapıyorlar. UEFA Kupasını bekliyoruz. 

Linderoth zaten oyun kurucumuz geriden oyun kuruyor takımın beyni şuan o abi. Song'da biraz yaşlandı bu sezon sonu gönderebilirim.

yed1994, 4 saat önce yazdı:

Harika gidiyoruz. Transferler hem genç hem profilleri de iyi. Rapid i geçeriz. TS ve FB ne yapacak bakalım onları da merak ettim.

Gerçekten güzel ilerledik bayağı yol katettik. Maçlar zevkli geçiyor kaybetsekte hücum oynayıp kaybediyoruz. Pozisyonlara giriyoruz.

 

Süper Lig

 

21.Maç

 

nl1mYl.png

 

22.Maç

 

qv789D.png

 

23.Maç

 

ODQ9JQ.png

 

24.Maç

 

NDMgb5.png

 

25.Maç

 

DDn6k6.png

 

26.Maç

 

lZnrzb.png

 

27.Maç

 

1EzDnA.png

 

28.Maç

 

AzB600.png

 

29.Maç

 

GDL2p2.png

 

30.Maç

 

8zp29a.png

 

31.Maç

 

vPM8Qv.png

 

32.Maç

 

b6NMj8.png

 

33.Maç

 

ODQ9kZ.png

 

34.Maç

 

3zyjNA.png

 

Puan Durumu

 

1EzD4A.png

 

Oyuncu İstatistikleri

 

b6NM2Z.png

 

Bizde skor katkısını tüm mevkiler paylaştığı için buralarda pek gözükemiyoruz. Bir de fazla rotasyon oluyor onunda etkisi var tabi.

 

UEFA Ligi 1.Eleme Turu

 

1.Maç

 

oVB82b.png

 

2.Maç

 

JDPkpQ.png

 

UEFA 2.Eleme Turu 

 

1.Maç

 

j6l14m.png

 

2.Maç

 

lZnrkJ.png

 

Diğer Kulüpler

 

3zyjDM.png

 

--

 

Z3GQDG.png

 

 

Takımın Skor Katkısı

 

3zyjP0.png

 

Türkiye Kupası Final Maçı

 

oVB88X.png

 

Trabzonspor gerçekten yükselişte bu yıl. Çok iyi oynuyorlar ya😄  

 

Bu sezon ligde harika geçti. UEFA'da ise ne yazıkki kadro kalitesine rağmen iyi mücadele ettiğimizi düşünüyorum Arsenal karşısında.

 

Bzl6PL.png

 

Yani kötü oyuncuları yok baktığımız zaman yenebilirdikte ama olmadı olsun seneye Şampiyonlar Liginde daha iyisini yapmayı hedefliyoruz.

 

Lig için daha fazla bir şey söylemeye gerek yok. Yani farklı ile şampiyon olduk. Çok güzel zevkli maçlar oynadık bayağı zevkli geçti.

 

--

 

Bu arada 17 yaşındaki Brezilyalı bir genç transfer ettim serbest kalma bedeli 80bin'di adı Neymar umarım iyi gelişir ileride büyük bir yıldız olur😄😄   

 

Q2bYZj.png

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı

CL bekle bizi baban geliyor!  ( Hocam kariyerime güncelleme atacağım ama atamıyorum bi yardımcı olabilirmisin 403 forbidden hatası veriyor sendede verdimi ?)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı

Bu sezon güzel geçti. Bir Isaac Promise fena oynamış onun profilinde fiziksel özellikleri dikkat çekiciydi. Diğer oyunculardan farkını oradan mı kaynaklanıyor acaba. Neymar hayırlı olsun 🙂

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı

Konu,kariyer sahibinin isteği üzerine kapatılmıştır.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Misafir
Bu konu kapalıdır ama konuya cevap yazmaya yetkiniz var görünüyor.
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×