Jump to content
  • Kaydol

Önerilen İletiler

Koca yürekli Selim bey bizi yine yamasız bırakmadı. Teşekkürler😁

tarihinde ValeriaPieta tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hocam maaş ayarlamalarını çok beğendim alt lig takımı yönetiyorum maaş bütçesi, takımın toplam maaş harcamasına eşit. transfer bütçesi yok. Yama olmadan oynarken bir sonraki sezon 3, lig takımlarının çuvalla transfer bütçesi oluyordu.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
canry, 1 dakika önce yazdı:

hocam o ozan tufanın antrenman yapamaz olayı tolga çiğercide de var. @FMT Bey

 

Geri dönüş için teşekkürler dostum. Gördüğüm gibi düzelttim hemen. Benim hatam olmuş. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Quaresma, 8 dakika önce yazdı:

Hocam bütün antrenörler bütün ligleri çok iyi seviyede biliyor bu bir hata mı acaba

 

Hayır, gözlem ağımızı arttırdım. Bunu zaten ilk mesaj da yazmıştım. Böylece diğer takımlarda iyi topçular, ucuz yollu vs gibi oyuncuları alabiliyorlar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Fenerbahçe başkanının Ali Yıldırım Koç olması güldürdü açıkçası. :D BAL liginden başladım yamaya arkadaşların belirttiği hatalardan başka sorun çıkmadı bende henüz.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trustnls, 2 dakika önce yazdı:

Fenerbahçe başkanının Ali Yıldırım Koç olması güldürdü açıkçası. :D BAL liginden başladım yamaya arkadaşların belirttiği hatalardan başka sorun çıkmadı bende henüz.

 

Normal de yapmam yakışı kalmadı. Açıkcası resmi değilken de böyle bir şey yapmam yanlış ama kazanacağını, kazanmasını istediğim için ufak bir yenilik kattım. Umarım beni yanıltmaz. :)

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
FMT Bey, 9 dakika önce yazdı:

 

Normal de yapmam yakışı kalmadı. Açıkcası resmi değilken de böyle bir şey yapmam yanlış ama kazanacağını, kazanmasını istediğim için ufak bir yenilik kattım. Umarım beni yanıltmaz. :)

Yani AY'nin bugün ki konuşmalarından sonra delirdiğini ve korktuğunu hepimiz gördük, inşallah kazanacak

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Tolga Ciğerci ve Ozan Tufan sakatlık sorunu giderildi. 

Sakatlanma olanakları %50 düşürüldü.

(28.05.2018-Yama sonrası)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Aynı sakatlık durumu Serdar Aziz'de de var hocam. Onun dışında yama çok güzel olmuş. Yapılan transferler vs çok yerinde. Ben sakatlıkların düzenlendiği dosyayı seçmeden kariyer açtım. Sakatlık sorunlarından dolayı. Onun dışında güzel gidiyoruz, bir sorun olursa buraya bildiririm. Elinize sağlık.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Enes.yzc81, 6 dakika önce yazdı:

Aynı sakatlık durumu Serdar Aziz'de de var hocam. Onun dışında yama çok güzel olmuş. Yapılan transferler vs çok yerinde. Ben sakatlıkların düzenlendiği dosyayı seçmeden kariyer açtım. Sakatlık sorunlarından dolayı. Onun dışında güzel gidiyoruz, bir sorun olursa buraya bildiririm. Elinize sağlık.

 

Geri dönüşüm için teşekkür ederim. Serdar Aziz'i de düzelttim.

Aynı sorunu olan Burak Yılmaz ve Caner Erkin'de düzeltildi.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Enes.yzc81, 1 saat önce yazdı:

Aynı sakatlık durumu Serdar Aziz'de de var hocam. Onun dışında yama çok güzel olmuş. Yapılan transferler vs çok yerinde. Ben sakatlıkların düzenlendiği dosyayı seçmeden kariyer açtım. Sakatlık sorunlarından dolayı. Onun dışında güzel gidiyoruz, bir sorun olursa buraya bildiririm. Elinize sağlık.

O dosyayı seçmediğinde bu sorun olmuyor mu dostum? Eğer olmuyor ise ben de seçmeyeyim :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
FarukEr, 57 dakika önce yazdı:

ülke kurallarını seçince ilk sezon galatasaray şampiyonlar liginde beşiktaş avrupa liginde başlıyor .

 

Normalde de böyle olacak. Son şampiyon Galatasaray, Beşiktaş ise 4. Tamamladı ligi.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Feed the Beast, 7 saat önce yazdı:

Burak Yılmaz,Caner Erkin,Ozan Tufan,Tolga Ciğerci ve Selçuk İnan'ı kronik sakat olarak eklemişsiniz her maçtan sonra sakatlanıyorlar full sürümde düzeltilebilirse çok iyi olur.

Düzeltildi mi bu abi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
aralcorlu2, Bir saat önce yazdı:

Düzeltildi mi bu abi

 

Bende ki hali düzeldi lakin yamaya henüz güncelleme gelmedi. 🙂

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Üstad öncelikle eline sağlık,güzel bir yama olmuş.Benimde gözüme çarpanlardan serdar aziz,tolga ciğerci,selçuk inan üçü birden sakatlık durumu var onu nasıl çözerim yeni yamayı mı bekleyim çok sıkıntı olur mu yoksa oyuniçi editörle o sıkıntıyı çözebilir miyiz?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yasing, 25 dakika önce yazdı:

Üstad öncelikle eline sağlık,güzel bir yama olmuş.Benimde gözüme çarpanlardan serdar aziz,tolga ciğerci,selçuk inan üçü birden sakatlık durumu var onu nasıl çözerim yeni yamayı mı bekleyim çok sıkıntı olur mu yoksa oyuniçi editörle o sıkıntıyı çözebilir miyiz?

 

Onları yukardaki postta çözdüğünü yazmış. Fakat yeni kariyer yapacaksan sakatlık dosyasını seçmeden başla.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×