Jump to content
  • Kaydol
Ramoscu

FM 2018 Tam Sürümü Yayınlandı! (Yorumlar-Tartışmalar)

Önerilen İletiler

WGpLPq.png

 

Gördüğünüz gibi sadece 1 sakatım var arkadaşlar. Yani gereksiz yere ve aşırı sakatlıklar olmuyor. Siz sezon başı oyuncularınıza kondisyon yüklemezseniz  hepsine ağır antreman yaptırırsanız tabi ki sakatlanırlar. Bu oyunun bir suçu veya eksikliği değil. Siz ve takımınızla alakalı bir durum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Quaresma, Bir saat önce yazdı:

WGpLPq.png

 

Gördüğünüz gibi sadece 1 sakatım var arkadaşlar. Yani gereksiz yere ve aşırı sakatlıklar olmuyor. Siz sezon başı oyuncularınıza kondisyon yüklemezseniz  hepsine ağır antreman yaptırırsanız tabi ki sakatlanırlar. Bu oyunun bir suçu veya eksikliği değil. Siz ve takımınızla alakalı bir durum

 

bu olayları daha önce hicbir seride yaşamadım. sezon başı 1 ay boyunca kondisyon yükledim takıma . çok sakatlanan oyuncularıma özel olarak baktım. çıldırma seviyesine geldim. belki save ile alakalı bir durumdur. yarin yeni save açıp her şeye dikkat edeceğim. belki gözümden kaçan şeyler vardır.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Unutmayın herkesin gözünden kaçan bir şey olabilir. Bu her takım içinde geçerlidir, kondinasyon yükle sakatlanan oyunculara özel olarak bak ama oyuncu sakatlığa meğimliyse sakatlanmaya devam edecektir ki bu gerçekte vardır. O yüzden oyun hatası değil oyuncu sakatlığa meğimliyse, sakatlanmaya devam eder. Siz buna dert etmeyin kalenize çok gol yiyorsanız taktik bakımından dikkat ve oyuncuları bazen taktik bazında anteraman yaptırırsanız o zaman düzeliyor sarı kart ne bileyim kırmızı kart oranı bir anda düşüyor. Kart görmemek için geri çekmeniz gerekiyor. Zaten gözlemciler olsun haberciler olsun bunu uyarıyorlar.

tarihinde ediz0001 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

ön direğe açılan ortalar enfes olmuş. Rekabeti arttırmak,maçları zorlaştırmak için yapılmışsa rezalet bir durum. Oyunun kasımda çıkmasına karşın oynanabilirliğin ocak-şubatta sağlanması ise daha vahim bir durum. Senelerdir çıkan ve tiryakisi olduğumuz oyunun yapımcıları oyunu her sene açık beta tarzında sunup, bunu satın almamızı istiyorlar. Yenilik var mı? Var. Değer mi? Değmez.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

arkadaşlar oyunda birçok yenilik var ve bence bu sene güzel olmuş.herkese bi sorum olacak bu taktik ekranında eski fmlerde olduğu gibi oklar gösteriliyordu onları nereden yapıyoruz bilen çözen var mı?

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
benzinci, Bir saat önce yazdı:

arkadaşlar oyunda birçok yenilik var ve bence bu sene güzel olmuş.herkese bi sorum olacak bu taktik ekranında eski fmlerde olduğu gibi oklar gösteriliyordu onları nereden yapıyoruz bilen çözen var mı?

 

 

o oklar oyuncuların birbirleriyle uyumlu olup olmadığını gösteriyor. 2 stoperi 4-5 maç yan yana oynat oklar çıkıyor. önceden de bu sistem vardı ama ön planda değildi. 

  • Teşekkür 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

FM 18 çok iyi olmuş. En son 2012'de bırakmıştım. Sonra nasip olmadı diğer serileri oynamak. (Cm 2000 yıllarından  beri oynarım 31 yaşımdayım) 10 Kasım da 18 aldım steam üzerinden. Maç motoru geliştirilecektir elbet ama bu haliyle bile güzel. Bu maç öncesi toplantı olayını çözemedim oyuncular hiç bir tepki vermiyor. Bu toplantı olayı nedir? Detaylı anlatacak arkadaşlara teşekkür ederim şimdiden.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Oyunculara moral vermeve motivasyon kazanmasina sebep olur yani iyi kullanman lazım. Ben takimi ataslemek icin agrasif bir sekilde kotu gidersek '' Son zamanlarda kotu oynuyorsunuz gidin tum dunyaya kanitlayin kendinizi ya da gidin taraftari etkileyin gibisinden konusuyorum''

Devre arasi ne olursa olsun onde yada geride olursam oynadigin oyundan mutlu degilim ya da kendinizi begenmis gibi oynamayin derim. Mac icerinde onde olsugumuzda konsatre olun gibi motive edici yada canlandırıcı mesaj vermeye calisirim. Eger menajerlik yeteneklerin dusukse ilk zamanlar oyuncular takmayabilir. Sonradan gelisiyorsun. En son FM12 oynayan biri için oyun gelissede her sene oynayan kisiler hep hüsran oluyor abi. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

arkadaşlar öncelikle iyi oyunlar 

fm2018 i steamden aldım ve piyasaya çıkış tarihinde steam den yükledim ama oyun hem kasıyor hemde kaydederken donuyor yanıt vermiyor oluyor 

 

sonra oyunu kaldırıp tekrar steamden kurdum bu sefer yeni güncellemesi 18,1,2 yi kurdum bu güncellemede bu tur hataların giderildiği yazmasına rağmen yine aynı hatayı aldımve yine kastı sizcesorun nedir 

 

bilgisayar özelliklerim

 

intel i7

12 ram

4gbekran kartı gtx950m

1tb harddisk

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

steam olmadan artık olmuyor, onu biliyorum. benim sinir olduğum ürün daha piyasaya çıkmadan indirimler başlıyor. halbuki fiyatlandırma Türkiye nin şartlarına göre ve ilk seferde yapılmalı. bu daha iyi olur

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

İlk büyük güncelleme yayınlandı az önce.262 MB boyutun da, (18.2.0).

 

Fakat ingiliççe,forum da güncellemeyle gelen düzeltmelerin Türkçesi yayınlanıyor mu acaba?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Hopsin, Bir saat önce yazdı:

İlk büyük güncelleme yayınlandı az önce.262 MB boyutun da, (18.2.0).

 

Fakat ingiliççe,forum da güncellemeyle gelen düzeltmelerin Türkçesi yayınlanıyor mu acaba?

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

merhaba arkadaşlar oyunu 20 Kasım gibi aldım 15 gün sorunsuz oynadım ancak son 10 gündür inanılmaz bir kasma var oyunda.Özellikle maç yaparken saniyeler bile zor ilerliyor nedeni ne olabilir.En son FM 2012 oynamıştım daha sonra oynamadım.Forumlarda bazı arkadaşlar güncelleme geldiğinde düzelecek falan yazmışlar ama steamdan bugün güncelleme oldu sorun hala devam ediyor.

BİLEN BİR ARKADAŞIM YARDIMCI OLURSA ÇOK MEMNUN OLURUM.HERKESE KASMA OLMADAN İYİ OYUNLAR :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Bende steam hesabımdan fm 18 satın aldım .Fakat logo ve foto olmadan gerçekten oyun cok sıkıcı geldi.,

hemen İnternetten logo , forma ve face paketlerini indirdim belgerimde  yer alan fm 18 in gerekli klasörlerine dosyaları attım . çok güzel oldu fakat , steam atolyesinden bir kaç eklendi kurdum taktik vs. Onları kurduktan sonra görsellerin hepsi kayboldu. İşin kötüsü steam eklentilerini oyundan kaldıramıyorum donup kalıyor , hatta oyunu sildim baştan kurdum , belgelerimdeki bütün klasörleri sildim oyunu tekrar yükledim. Fakat aynı eklentilerle oyun geri geliyor. Logoları baştan dosyalara attım ama sonuç nafile , bu sorunu nasıl çözebilirim ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Voidu'da FM 2018 65 TL'ye düştü. 
(Voidu üzerinden satın aldıktan sonra size Steam kodu veriyor, o kodu Steam üzerinden etkinleştiriyorsunuz ve aynı Steam üzerinden almış gibi oynuyorsunuz. Tek fark 89 TL yerine 65 TL vermeniz olacaktır.)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Oyun bu sene daha güzel gözüküyor. Sakatlanmalar azalmış sanırım. Sene başında çok kondisyon yüklersek oyuncuların sakatlanmaları çok normal. Ancak eski serilerde sezonun ortasında 4-5 oyuncu uzun süreli sakatlanıyordu ve oynayanı sinir küpüne çeviriyordu. İyi oyunlar :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×