Jump to content
Hoş Geldin Misafir!

Her şeyden önce emeğe saygı gösterelim. Emeğe saygı göster ki devamı gelsin...

Merhaba FMT ailemiz,

Sitemizde korsan oyunlara destek verilmemektedir. Korsan oyunla ilgili açacağınız konular, kapatılıp çöp kutusuna taşınacaktır.

Kırık resimler hakkında ise Türkiye'de yasaklanmış resim upload sitelerinden(imgur) uzak durmanızı öneririz. Yasaklı sitelerde resim çekilmiyor ve kırık olarak gözüküyor. Bu yüzden hizliresim upload servisini kullanabilirsiniz.

 

J3nDXq.png FMTürkiye

OE7Dk0.png FMTürkiye

40bzD0.png FMTürkiye

Ramoscu

FM 2018 Tam Sürümü Yayınlandı! (Yorumlar-Tartışmalar)

Önerilen İletiler

Fm’yi 2009dan beri oynuyorum. Geçen sene oyunu almış ama hiç oynamamıştım. Bu sene yine aldım ve baya memnun kaldım. Sakatlanmalar eskiye göre daha bi mantıklı hale getirilmiş. Maç motoru daha güzel olmuş. Gözlemcilik, analiz raporu falan da hoşuma gitti. Fm18 en beğendiğim seri şu anda. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Oyunu  bugün abim sayesinde yukledim. Fazla kurculayamadim ama 1 hazirlik maci oynadim. Gayet basarili buldum. Alismam zor olur mu bilmem ama suanlik baya memnunum tabi daha zerre gibi birsey olsada Fm candır. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Oyunu dün Steam'de incelemiştim. Buraya da atayım bari. Henüz almayanlar için faydalı olur.

 

 

 

Öncelikle oyunu herkese tavsiye ettiğimi belirterek başlayayım. FM19 çıkana kadar çoğu kişinin 1000 saati devireceğinden eminim. Oyunu, son 3-4 yılda çıkan FM oyunlarına göre daha fazla beğendim. 

Artılar

+Dinamikler kısmı çok hoş. Arada sırada girip bakıyorum kim hangi grupta, kim taraf değiştirmiş, kim adadan yollanacak falan diye :D

+Maç içinde verdiğiniz talimatlara ve konuşmalara oyuncuların reaksiyonları çok daha gerçekçi olmuş. Eski oyunlarda, "Acaba boşuna mı işaretliyoruz bunları pek bir işe yaramıyor sanki." diye düşündürtüyordu.

+Oyun şu anda 18.2.1 sürümünde, ilk çıkış zamanındaki maç motoruna göre çok büyük farklar var. Oyunu ilk zamanlarda oynayıp sorunları gördükten sonra bir kenara attıysanız bir şans daha verebilirsiniz.

+Eski oyunlarda çok büyük sorun olan oyuncuların peşpeşe sakatlanma durumu bu oyunda başıma gelmedi.

+Gözlemcilik ekranı ilk zamanlarda çok kötü gibi gelmişti ama alışınca fikrim değişti. Eskisine göre daha iyi kullanılabilen bir ekran var. Tek sorun, bizzat istediğimiz oyuncu raporlarının gelen kutusuna düşmemesi.

+Futbol Direktörleri eskisine göre daha akıllı bir hale gelmiş. İlgilenmek istemediğiniz durumları Futbol Direktörü'ne devretmenizi öneririm.

Eksiler

-Optimizasyon, optimizasyon, optimizasyon. Oyunun resmen bir günüyle diğer günü birbirini tutmuyor. Bazı günlerde yağ gibi akan oyun, ertesi gün donmalar ve kasmalar yaşıyor. Umarım bir sonraki büyük güncelleme olan 18.3'te bu sorunlar tamamen ortadan kalkar.

-Oyun çok kolay. Lazım olan tek şey sabır. Takıma uyacağını düşündüğünüz bir taktiği seçip, ilk sezonda kovulmayacak kadar idare ederseniz gerisi çorap söküğü gibi geliyor. Günümüzde en zengin ve para saçan kulüplerden PSG ve Manchester City, bunca paraya rağmen hala Şampiyonlar Ligi şampiyonluğu kazanamadı ancak oyunda İngiltere Championship'ten aldığınız bir takımı 4. sezonda güle oynaya Şampiyonlar Ligi şampiyonu yapabiliyorsunuz. Tek yapmanız gereken taktiği oturtmak ve her transfer döneminde, daha iyi oyuncular satın almak. Şu anda 2022 yılındayım. Henüz lig başlamadı ama şampiyon olacağım o kadar belli ki. Manchesterlar'mış, Guardiola'ymış hiç fark etmiyor gelene gidene 4-5 atıyorum. Bu kısım çok daha zorlaştırılmalı.

-Yapay zeka çok yapay. PSG, 100 milyon € verdiği bir oyuncuyu 5-10 maçta oynatıp 1 sezon sonra 30 milyon €'ya satışa çıkarıyor. 

Eğer çok iyi bir taktik yaptıysanız oyunun size engel olmak için yaptığı tek şey, oyuncularınızın kale önünden dağlara taşlara vurması. Rakip menajerler hiçbir şekilde size karşılık veremiyor.


Sports Interactive son yıllarda, oyunun fazlaca satıldığını düşünüp önemli değişiklikler yapmıyor olabilir ama son 2 yıldaki Steam inceleme puanlarını dikkate alıp FM19'da daha fazla değişiklikle karşımıza da çıkabilir. (Keşke, bir umut.) Oyunun 120 lirayı hakettiğini düşünmüyorum. İndirim zamanlarını kovalamanızı öneririm. 

Neyse ben kariyerime döneyim.

  • Beğen 1
  • Kızgın 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

@Ramoscubeni uzen en cok nokta dediğin gibi bazı seyleri otutturunca gerisi kolay oluyor. Bi zorluk seviyesi falan ya da mod gibi bir dey olsa oyunda. Küme düşmeme modu gibi vs. Mobilde bu tarzda 7 tane olmasi lazim yapmaya calismislar. Boyle birsey yapsalar ilgi cekebiliriz. Yapay zeka ozellikre bizim ligde hic yok. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kaantolga123, 7 dakika önce yazdı:

Voidu sitesi güvenli midir acaba? FM18 almayı düşünüyorum da oradan.

güvenilir hocam. ben aldım daha önce. bi sıkıntı yaşamadım. yaşayan kimse de görmedim

  • Teşekkür 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ademgrln, Şimdi yazdı:

güvenilir hocam. ben aldım daha önce. bi sıkıntı yaşamadım. yaşayan kimse de görmedim

 

Çok Teşekkürler sağolasın.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×