Jump to content
Hoş Geldin Misafir!

Her şeyden önce emeğe saygı gösterelim. Emeğe saygı göster ki devamı gelsin...

Merhaba FMT ailemiz,

Sitemizde korsan oyunlara destek verilmemektedir. Korsan oyunla ilgili açacağınız konular, kapatılıp çöp kutusuna taşınacaktır.

Resim uploadlarıyla ilgili açıklama

 

J3nDXq.png FMTürkiye

OE7Dk0.png FMTürkiye

40bzD0.png FMTürkiye

1871_2.png

Spor Toto Süper Lig 2017/18 Sezonu Şampiyonu Galatasaray'ı Tebrik Ederiz

Genel Araştırma

'fm' etiketi için arama sonuçları.

  • Etiketlere Göre Ara

    Aralarına virgül koyarak ekleyin
  • Yazara Göre Ara

İçerik Türü


Forumlar

  • FM Türkiye
    • Duyurular
    • FMT Dergi
    • Röportajlar
    • Üye Kısmı
    • Forum Rehberi
  • Football Manager
    • FM 2018 Haberleri
    • FM 2018 Genel Tartışmalar
    • FM 2018 Taktikler
    • FM 2018 Veritabanı ve Dosyalar
    • FM 2018 Oyuncu Paylaşım Alanı
    • FM 2018 Personel Paylaşım Alanı
    • FM 2018 Lig & Takım Paylaşım Alanı
    • FM 2018 Yardım & Destek
    • Football Manager Rehberleri
    • FMSözlük
    • Football Manager Mobile
    • FM Arşivi
  • Kariyer Hikayeleri
    • Kariyer Hikayeleri
    • Efsanevi Kariyerler
    • Bitmiş Kariyer Hikayeleri
    • Kariyer Malzemeleri
  • Grafik Paketleri
    • Yüz Paketleri
    • Logo Paketleri
    • Forma Paketleri
    • Temalar
    • Diğer Grafik Yamaları
  • FMT Turnuvalar & Yarışmalar
    • Turnuvalar
    • Yarışmalar
    • Çekilişler

Araştırmada 134 sonuç bulundu

  1. Online de editör kullanımı

    Merhaba arkadaşlar ben ve arkadaşım arkadaşımın kurduğu sunucu da online oynuyoruz ikimizde de editör var fakat ben kullanamıyorum o ise kullanabiliyor.Bileniniz var mı acaba sadece server kurucusu mu kullanabiliyor ya da ben nasıl kullanabiliyorum.Tek oyuna girdiğimde editör kullanılıyor sadece online onun sunucusunda kullanılmıyor yardım ederseniz sevinirim.
  2. Turnuva İsteği

    Merhabalar arkadaşlar; Eğer yönetici arkadaşlarda izin verirse kendi aramızda turnuva yapılabilir diye düşünüyorum. Yine bu sitedeki turuvalar formatında olabilir veya başka şekilde de olabilir. Bu forumun üyeleri olarak en azından siteye destek olmak aktifliği arttırmak için böyle bir etkinlik yapabiliriz. Ayrıntılara gelecek olursak; Halihazırda hazırlamış olduğum bir discord sunucusu bulunmakta. Turnuva formatının daha önce forumda yapılan turnuva gibi olmasından yanayım. Sitemizin bu zor zamanlarında en azından aktifliği arttırmak adına biz forum üyeleride böyle çalışmalar yapmalıyız ki foruma sahip çıkalım ve FM severler olarak toplanabileceğimiz bu platform ayakta durabilsin. Saygılarımı sunarım.
  3. Cheat engine ile hızlandırarak oynuyordum ondan dolayı oldu diye düşünüyorum yardımcı olur musunuz oyunculara dogru bakamıyor görüntü gıcık ediyor benı, yeni kariyer açıncada aynı oyuncu arama kısmı. https://prnt.sc/iwkq8h
  4. Böyle bi konu görmedim (varsa kaldırılabilir bu) ve şimdi güzel bir regen'im çıkınca paylaşayım dedim. Siz de paylaşın ki bakalım ne cevherler varmış
  5. Beyler bu yazı ne anlamına geliyor ? 19 Şubat 2018'de resmi güncelleme gelecek mi ?
  6. BORÇ ÖDEME ?

    Arkadaşlar Galatasaray kariyerimde 4.sezona başlıyorum ve yaklaşık 90m€ transfer bütçem var. Yaptığım doğru transferler paralelinde gelen sportif başarı sayesinde (3 superlig, 3 ziraat, 3 Türkiye super kupa, 1 avrupa kupası, 1 avrupa super kupasi) Para birikti ve oyuncu alıp çarçur etmek istemiyorum. Alt yapı tesislerini 2, antrenman tesislerini 1 kez geliştirdim. Borçların taksit olarak ödendiği ve 2027 de falan son ödeme yazıyor. Kulüp borçlarını elimdeki parayla daha çabuk hatta tek seferde silme imkanım var mı? (Kulüp zengin gözüküyor doğal olarak)
  7. Merhaba arkadaşlar, kolay gelsin öncelikle fm 18 online oynarken arkadaşla (oyunu kuran ben) bağlantım koptu yeniden bağlandım. Tani doğal olarak arkadaş oyundan atıldı ben oyuna devam ettim bir gün geçtim. Save aldım sonra oyuna girmeye çalıştı arkadaşım fakat giremedi. Beni online oyun listesinde göremedi aldığımız save dosyasından ben oyunu açıyorum giriyorum. Ama arkadaşım açtığım serverı göremiyor. Yardımcı olur musunuz oynadığımız tüm oyun boşa gitti devam edemiyoruz.
  8. Kendi Aramızda Turnuva

    Selamlar arkadaşlar fm türkiyenin turnuvalarına benzer bir turnuva planlıyorum herşey hazır yabancı arkadaşlarda olucak turnuvada . Eğer katılmak isteyen olursa mesaj atması yeterli ona gerekli bilgileri ayrıntısıyla verebilirim. Teşekkürler
  9. Fm 2007 - Fm 2008

    Arkadaşlar elinde football manager 2007 veya 2008 olan varmı ?
  10. CRUSADERS FC Kuzey İrlanda'nın en üst düzey futbol ligi olan Kuzey İrlanda Premiership'de yer alır. MABEDİMİZ Lakap : The Crues Kazanılan Kupalar : Kuzey İrlanda Premiership 2015/2016, 2014/2015 Setanta Kupası 2011/2012 Kuzey İrlanda Kupa 2008/2009, 1996/1997 Kuzey İrlanda Lig Kupası 2011/2012, 1996/1997 Kadromuz: Rakiplerimiz : Takımımızın ligi 2. sırada bitireceği tahmin ediliyor.
  11. Transfer Saçmalığı

    Arkadaşlar şöyle bi sorunum var benim daha doğrusu sorunmu yoksa oyunun saçmalığımı bilemicem, başlıktada gördüğünüz gibi transferde bi sıkıntı var sıkıntıda şu; Oyuncu alırken (takım yada oyuncu orta sev olsun yüksek sev olsun düşük seviyeli olsun çok fazla farketmiyo) mesela 100 bin değerindeki adamı alcam teklifi öner diyorum 100 binlik adama 15 milyonlar 40 milyonlar istiyolar, 1,2 m luk oyuncuya aynı şekil 40 m 60 m havalarda uçusuyo e benimde bütçem kısıtlı olduğu için bu yüzden istediğim adamları almakta zorlanıyorum, Peki neden bu kadar çok istiyolar sizdede böylemi? yaşıda farketmiyo genç orta yaşlı ikisinede çok istiyolar, bi yerde okumuştum işte oyuncu takım için kilit oyuncudur sevilen oyuncudur vs vs diye bu kadar yüksek istiyolar diyolar ama bu kadarda olmazki arkadaş 100 binlik adama 15 milyonlar 1-2 milyonluk adama 60-70 milyonlar nedir? Allah için şunu bilen bi yazsın kafayı yicem yoksa... He bide ek olarak oyunum fifa 2015 fakat diğer serilerdede 16-17 dede böyle bi durum varmış (büyük ihtimal 18 dede vardır). E gidipte 15 yerine yazsam aktif olmadığı için çöpe gidecek o yüzden buraya yazdım adminelerdende ricam konuyu halledene kadar konu başka yere taşınmasın ve kapanmasın çünkü gerçekten istediğim adamları alamıyorum.
  12. Yaşı Büyük Regen

    Selam Arkadaşlar, Fm 2005'den bu yana managerlik oynamaktayım.Daha önce karşılaşmadım. Türkiye milli takımına bir göz atayım dedim, 28 yaşında oyuna yeni giren hemen ardından türkiye milli takımına gelen regen çıktı, bir kaç futbolcu daha yakaladım bu şekilde Böyle değişik bir durumla karşılaşan varmı aramızda başka
  13. Oyuncular Pilot Takıma Gitmiyor

    Arkadaşlar öncelikle merhaba, ingiltere sky bet lig 1 de bir takımı yönetiyorum ve belçika 1. ligte olan royal antwerp (itibarı 2) pilot takımım (kendisi pilot takımmış zaten yani ben almadım pilot takım olarak). Henüz daha ilk sezondayım daha yeni başladım kariyere bu yüzden kadroda düşünmediklerimi royal antwerpe göndermek istiyorum fakat ''xxx royal antwerpten gelen kiralama teklifini reddetti'' yazıyo hiç bir oyuncu kabul etmiyo bunun sebebi nedir? Gideceği lig bizim bulunduğumuz ligten daha iyi, gideceği takımın itibarı 2 yıldız bizimki 1,5 yani oda bizden iyi, e peki neden kabul etmiyo gitmeyi bunlar cevaplarsanız sevinirim önemli bi konu benim için hani gideceği takımda forma şansı bulacağını düşünmediği için gidiyo desek bir alt ligde yani belçika 2. ligteki bir takım var (onunda itibarı 2) ona yolluyorum orayada gitmeyi kabul etmiyolar
  14. Takımın ligini değiştirmek

    Arkadaşlar öncelikle merhaba, başlıktada belirttiğim gibi bir takımın ligini değiştirmek istiyorum sebebi ben daha önce oynamıştım ve vanarama conference liginden sky bet lig2 ye zar zor çıkarmıştım fakat yanlışlıkla oyun silindi şimdi baştan başlamak istemiyorum ve oyuna başlamadan editör datadan takımı üst lige asıl alabilirim yapılabiliyomuş bu nasıl olduğunu yazabilirmisinz?
  15. OYUNDAN SOĞUTAN OLAYLAR

    Kaleye 20 şut çekiyorum her maç 1-2 gol zorla atıyorum rakip takim 2 şut çekiyor 1'i net gol.Açılan ortalar hep ön direkte kaleci korner'e çeliyor. Takımlar çok istikrarsız saçma sapan puanlar kaybediliyor.Her maç 3-4 top direkten dönüyor.Eğer böyle olmaya devam ederse FM 17 İle devam edicem.Oyundan soğuttular ya
  16. Arkadaşlar 2 gündür oyun kaydedilemedi hatası alıyorum otomatik kayıtta yapmıyor farklı kaydet te ise yaramıyor oyunu bi türlü kaydedemedim acil yardım lütfen
  17. Bilindiği gibi yönettiğimiz takımlardan aylık yada yıllık olarak maaş Alıyoruz(ben yıllık 3 m alıyorum) biriiktirdiğimiz maaşlarla inbox a gelen falanca külübün devredileceği söyleniyor haberlerine girip o kulübü almak i.in talip olabilirmiyiz ?
  18. Kaderinizi Kendiniz Belirleyeceğiniz Taktik

    ÖNCELİKLE OKUMADAN İNDİRMEYİN ARKADAŞLAR ÖNEMLİ Herkese merhaba arkadaşlar, yeni bir taktik oluşturdum ve taktiğimizin en önemli özelliği taktiği yükleyip bırakmıyorsunuz. Maçtan maça yada maç içinde duruma göre oyuncu yapınıza göre oyun anlayışınızı kendiniz değiştiriyorsunuz. Yani maçtan maça takımdan takıma esneklik sağlayan bir taktik. Başka hiç bir talimat vs değiştirmenize gerek kalmıyor. Her oyun anlayışında başarılı bir taktik olduğunu söyleyebilirim. Oyun Anlayışları Rölanti Savunma Ağırlıklı Kontra Standart Kontrollü Hücum Yüklen Bu oyun anlayışlarının hepsini sezon içinde kullandım hemde başka hiç bir talimat değiştirmeden. Maçtan maça yada maç içinde sürekli değişiklik yapıyoruz. Taktiği bir köşeye yükleyip bırakmıyoruz. Böylelikle oyundan daha fazla zevk alabilirsiniz. Örnek veriyorum; Ligde Antalyaspor maçı deplasmanda olmamıza rağmen ben takımıma güvendim. Hücum olarak ayarladım kalemizde erken gol görünce direk yükle yaptım BAŞKA HİÇBİR TALİMAT değiştirmedim. Maç içinde de geriye düştüğünüz yada öne geçtiğiniz 2 farkı koruma gibi durumlarda bunun kararını kendiniz vereceksiniz. 2 tane attım takım daha fazla yorulmasın savunma oynayım diyebilirsiniz bir sonraki maçınız önemliyse 2-0 da rölantiye bile alabilirsiniz. Yada Galatasarayım sakatlarım çok cezalım var yada rakipten çekiniyorum deplasmandayım vb Hücumdan Kontrollüye veya Standarta yada Kontraya çekiyorum öyle başlıyorum maça maç içinde de yine değişiklik yapıyorum oyun anlayışında. Başka bir örnek veriyorum Malatyasporum ve kadrom kontraya çok yatkın kontra oyun şeklini seçip giriyorum maçlara. Yada evimde oynadığım ya ben Göztepeyi evimde yenerim kendime takımıma güveniyorum deyip kontrollü yada hücum girebilirim maç içinde de buna göre takım şeklini değiştirebilirim bu bölüm baya uzun oldu kusura bakmayın iyice anlatmak istedim Diziliş; Talimatlar; Gelelim oyuncu özelliklerine; Gördüğünüz gibi Belhanda ve Feghouli'yi Gomisin iki yanına koyup Tam Forvet oynattım. Bu 2 kenar forvet oyuncunuz iç forvet yada kanat oynayabilen oyuncu olabilir role yatkınlığı önemli değildir! Zaten maç içinde de görebilirsiniz. Siz yinede burada oynatacağınız oyuncuların antrenmanlarını tam forvet olarak ayarlayın. Orta forvetimiz ise uzun boylu hemde biraz teknik ve pasları fena sayılmayan biri olsun yani Hedef Adam özellikleri iyi olan Tam Forvet rolüne de yatkın biri olsun. Role yatkın değilse bile sizi idare eder. Hangi rolde kimi oynatacaksanız antrenmanlarını ayarlamayı unutmayın. Süper Lig Maçları; Avrupa Ligi Maçlarımız; Türkiye Kupası Maçları(Gençleri ve Yedekleri Kullandım) Hazırlık Maçlarımız Bazı Maç İstatistikleri; Maça kontrollü başladım erken gol bulduk. İlk yarıyı kontrollü kapattım devre arası oyuncuları tekrar motive edip kontra oyun anlayışına çektim(başka talimat değiştirmeden) çünkü Milanın üstüme fazla geleceğini biliyordum. Savunmada bıraktığı açıklardan 3 gol birden bulduk. Avrupa maçı sonrası derbiye başlarken takımımız yorgundu o yüzden pek güvenemedim ve standart oyun anlayışı ile başladım. Erken gol bulduk ve takım daha fazla yorulmasın ve skoru koruyalım diye direk savunma ağırlıklı yaptım. Böylelikle sakatlık riskimizde azalıyor son 15 dakikada rölantiye alıp biraz daha fazla topa sahip olup maçı 2-0 bitirdim. Lig Tablosu En Fazla Gol Atan Takım Kaleyi Bulan Şutta En İyisi En Fazla İsabetli Orta Ve Diğer İstatistikler Gol Krallığı Assist Krallığı Avrupa Ligi En Fazla Gol Atan Takımlar Avrupa Ligi Gol Krallığı Avrupa Ligi Assist Krallığı Avrupa Ligi En Fazla Kilit Paslar Gol Katkısı Assist Katkısı Maç Başına Ortalama Puan Belhanda ve Feghouli gördüğünüz gibi o rolde hiç sırıtmadılar hatta çok iyi oynadılar ve sezon içinde de o role çalıştıra çalıştıra alıştırdım birazda olsa. Sizinde takımınızdaki İç forvetler, kanatlar o bölgede oynayabilir. Heba etmeyin yani oyuncularınızı Transfer yaparkende yine iç forvet özelliği olan oyuncular alın o bölgeye ortaya hedef adam özellikleri yüksek tam forvet rolüne uygun forvetler alın Antrenmanlar ; Sezon Başı - 1 ay Kondisyon Yüksek / Maç Taktikleri - 1 ay Taktik Yüksek / Maç Taktikleri - 2 Hafta Takım Uyumu Yüksek / Maç Taktikleri Sonrası size kalmış Transferler Taktiğin Linki; http://dosya.co/nc2yv96ad4ky/Bukowski_3-4-3_.fmf.html
  19. FM 18 Güncellemeler

    iyi günler, fm 18'e beta sürümü ile başlamak istiyorum. Biliyorsunuz beta sürümü ile başladığımız kariyerimize tam sürümde de devam edebileceğiz. oyunu koca bir sene oynayacağım için vanarama national ligde başlamak istiyorum. genellikle ilk versiyonlarda pek çok hata oluyor ve bu hatalar güncellemeler ile gideriliyor. Bu güncellemelerin uygulanabilmesi için yeni bir kariyere başlamam gerekir mi yoksa yalnızca güncellenmiş oyuncu profilleri için mi yeni kariyere başlamak gerekir ? oyuna bir sürü emek verdikten sonra sıfırdan başlamak istemiyorum. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
  20. Maç Ekranı Skorborddaki değişiklik hemen göze çarpıyor. Maç içinde ise ciddi bir değişiklik görünmüyor. Taktik Ekranı Taktik ekranı yenilenmiş. Tahtada yeşilli kırmızılı kareler var. Bunlar oyuncuların mevkileriyle olan uyumuyla alakalıdır diye tahmin ediyorum. Sağ beke dikkat ederseniz yukarı doğru bir çubuk çekilmiş. Çubuklar geri döndü diyebiliriz sanırım. Transferler Transferler ekranı bir miktar güncellenmiş. Yalnızca grafiksel geliştirme yapılmış gibi gördüm. Takım Dinamikleri Yeni oyunda oyuncular bizleri daha çok zorlayacak gibi görünüyor. Takım içi ilişkiler (belki de çeteleşmeler) oyuna eklenmiş. Sağlık Merkezi Oyuna "Sağlık Merkezi" isimli yeni bir bölüm eklendi. Geçen sene oyuna yeni eklenen medikal roller daha fazla işimize yarayacakmış gibi görünüyor. Gözlem Gözlem ekranı biraz yenilenmiş. Umarım sadece göresellik değil, işlevsellik olarak da geliştirmeler yapılmıştır. Fantezi Draftı Draft modu güncellenip geliştirilmiş. Ekleme - 08.10.2017 Takım Dinamikleri Gelen kutusu ekranında takım dinamikleri haberi. Takım Dinamikleri genel bakış ekranı. Maç uyumu, soyunma odası atmosferi ve yönetim desteği bölümleri dikkat çekiyor. Bir önceki videoda da gördüğümüz takım hiyerarşisi ekranı. İkinci görselde, bir oyuncuya tıkladığımızda, oyuncunun bulunduğu sosyal grup içerisindeki durumu ve gruptaki arkadaşları gösteriliyor. Yine bir önceki videoda gösterilen sosyal gruplar ekranı. Oyuncuların, takımın gidişatından memnun olmadığında gösterilen gelen kutusu ekranı. Görselleştirilmiş ve detaylandırılmış oyuncu mutluluğu ekranı. Oyuncu Yenilenen oyuncu genel bakış ekranı. Ekleme - 10.10.2017 Oyuncu Araştırma Ekleme - 12.10.2017 Taktik Ekranı Yenilenen taktik ekranı. Daraltma ve genişletme seçeneği, uyum ızgarası ve bir önceki maç analizi tek bir ekranda. Oyuna yeni eklenen maç öncesi brifing ekranı. Artık maçlara başlamadan önce oyuncularımızla taktik uygunluğuyla ilgili konuşabileceğiz. Yeni oyuncu rolleri: Segundo Volante, Mezzala, Carrilero ve Inverted Winger. Takım talimatları. Oyuncu talimatları. Serbest vuruş organizasyonları. Artık farklı bölgelere farklı organizasyonlar yapabileceğiz. Ekleme - 15.10.2017 Spor Bilimi ve Sağlık Merkezi Spor Bilimcisi personel profili. "Spor Bilimi" özelliği eklenmiş. Sağlık Merkezi genel bakış ekranı. Risk değerlendirmesi ekranı. Sakatlık geçmişi ekranı. Sezon sakatlık özeti ekranı. Şu anki sakatlıkları gösteren ekran. Oyuncu sağlık raporu. Personellerden gelen sakatlık güncellemeleri. Ekleme - 20.10.2017 Maç Günü Ekleme - 22.10.2017 Transferler ve Sözleşmeler
  21. 29 Eylül 2017 - İlk Tanıtım Videosu Yayınlandı! 8 Ekim 2017 - Takım Dinamikleri Videosu Yayınlandı! 10 Ekim 2017 - Yeni Oyuncu Gözlem Sistemi Videosu Yayınlandı! 12 Ekim 2017 - Taktik Ekranı Videosu Yayınlandı! 15 Ekim 2017 - Spor Bilimi ve Sağlık Merkezi Videosu Yayınlandı! 17 Ekim 2017 - Fantezi Draft Modu Videosu Yayınlandı! 20 Ekim 2017 - Maç Günü Videosu Yayınlandı! 22 Ekim 2017 - Futbol Aklı Videosu Yayınlandı! Videolar yayınlandıkça konu güncellenecektir.
  22. arkadaşlar 4-1-2-1-2 veya 4-3-3 oynuyorum gol atıyorum ama attığım kadar gol yiyorum yardımcı olur musnuz
  23. Oyundan Atma Sorunu

    Arkadaşlar sorunsuz oynamama rağmen oyunu 9 Aralık 2017 tarihinden 10 Aralık 2017 tarihine geçerken oyundan atıyor nasıl çözebilirim bunu?
  24. FM 17 433 Taktik

    FM 17 433 TAKTİĞİMİ SİZLERLE PAYLAŞIYORUM 4.SEZONDAYIM FENERBAHÇEYLE 3 SEZON üst üste LİGDE ŞAMPİYONLUK 2 TÜRKİYE KUPASI 1 SÜPER KUPA UEFADA 1. SEZON YARI FİNAL 2.SEZON ŞAMPİYONAR LİGİ ÇEYREK FİNAL 3. SEZON ŞAMPİYONLAR LİGİ ÇEYREK FİNAL 4.sezon başındayım kariyere devam ediyorum transferde hep sözleşmesi biten ve kiralik oyuncuları aldım sezon başında primleri düşük tutun antremanı asistanınıza bırakın teknik ekibinizi iyi kurun TAKTİĞİ İNDİREBİLİRSİNİZ. DENEDİĞİNİZ KARİYER FOTOĞRAFINI YORUMDA PAYLAŞABİLİRSİNİZ . İYİ FM'LER 433_38329E24-4472-483E-8155-DF89DE9F5C4C.fmf
  25. Oyuncu Profili Sorunu

    Arkadaşlar ilk kontol,özel yetenek, çeviklik gibi özellikler en alta geldi.Eski yerlerine nasıl getirebilirim?
×