Jump to content
  • Kaydol

havari13

FMT Üye
  • İçerik sayısı

    54
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazanılan Gün Sayısı

    1

havari13, en son, 23 Ekim 2017 gününün kazananı oldu

havari13, en çok sevilen içeriğe sahip oldu!

Topluluk Puanı

11 Normal

1 Takipçi

havari13 Hakkında

  • Derece
    Ulusal C Lisansı

Güncel Profil Ziyaretleri

Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.

  1. Daha önceki serilerde de paylaşılmış oyuncu 1990 doğumlu. Pa sı 140. Yönettiğim orta sıra bi takımda(TSL), ilk sezonunda 28 maç 10 gol 8 asistle oynadı. Takımınız; orta sıra takımıysa taşıyıcı, alt sıra takımıysa sınıf atlatıcı, üst sıra takımıysa ideal bir oyuncu olur takımımız için. Peşin edit: İçeriği telefondan oluşturduğumdan dolayı profilini paylaşamadım.
  2. havari13

    Regen ve gözlemcilik ilişkisi

    @Galaxix bazı takımların avantajı olduğu söyleniyor zaten. Ama hocam sen sanırım regen bulmaya mı çalışmısın, yoksa bana nmı öyle geldi ?ben alttan çıkarmaya çalışıyorum da, şayet sen de buna çalışıyorsan, Kendi gözlemcilerin ülke hakkındaki bilgisi nasıl ? Editörden bunu da geliştirip denedin mi?
  3. Türklerden kurulu bir takımla kariyer yapmak istedim. Yeni bi kulüp kurdum falan. Ama altyapıdan oyuncu gelmesinde sıkıntı yaşıyorum. Kimse alt yapı sistemi, tesisler, pa,ca,ülke ortalaması demesin. Bunların bilincindeyim, galatasarayda bunları uygulamış olmama rağmen genelde ülkenin yetenekleri başka kulüplerden çıktı. Neyse yeni açtığım kulüpte gözlemcilerimi türklerden ve Türkiye bilgi seviyesi yüksek kişilerden seçiyorum. Hatta altyapı sorumlum falan da türk. Sizce gözlemcilerimi bu kadar türkiyeye odaklamak yersiz mi? Yoksa bir etkisi olur mu? Keza altyapı hocası için de benzer sorular geçerli.
  4. havari13

    7. FMTurkiye Turnuvası - Basvuru Alanı

    Kullanıcı Adı: havari13 Steam Adı (Steam açıkken sağ üstte görünen ad): havari13 Steam Adresi (URL): https://steamcommunity.com/id/havari13 Çevrimiçi Saatler: Günden güne değişiklik gösteriyor. [Varsa]Steam haricinde herhangi bir iletişim adresi(Facebook/Twitter):
  5. fm18'de 2023 yılındayım, messiyi serbest oyuncular listesinde gördüm. Rotasyonda kullanırım, hem messiye forma giydirmiş olurum dedim, ağustos ayında sözleşme imzaladık. bir hazırlık maçına çıktıktan sonra eylül ayında emekliye ayrılacağını açıkladı.
  6. havari13

    Genç Bulma ve Yetiştirme

    anlatacaklarım tecrübeden daha çok kendi seçimlerim daha bilgili kişiler yardımcı olabilir. Öncelikle ben aradığım oyuncu yatırım oyuncusu mu yoksa oyuna etki edecek oyuncu mu buna dikakt ederim. Birincisiyse daha çok zihinsel özelliklerine bakarım ki yeteneğini geliştirebilecek kafa olsun. İkincisiyse bu özelliklerin yanı sıra oyuncunun bölgesinde önemli olan özellikleri ararım. Eğer geçmişi varsa bir de oyuncunun geçmişindeki performansına bakarım. Tabi forumda daha uzman scoutlar vardır bu konuda. Bir de milli takımların genç takımlarına ve ligindeki ya da dünyadaki genç transfer haberlerine dikkat et. Oyuncunun özelliğinin 15ten 8 e düşmesi garipmiş. Mutsuzluk,yorgunluk, tembellik(zihinsel özellikler),yaş,tatil,sakatlık vs. etkiliyor olabilir. oyuncu gelişimi forumda rehber olarak paylaşılmış, gogıl amca da yardımcı olur. En önemli etmen bence oyuncunun oynatılması. Bir de takım uyumu olayı var fm18 de özel ders verirken hakim grubun kişisel özelliklerine uygun hem de oyuncunun mevki ya da mevkisine yakın kişileri arzuladığın kişilikteki oyuncuları kullanırsan daha başarılı olacağını düşünüyorum. Bol şans. edit: bir de youtube da oyuncu gelişimini karşılaştırmalı bir şekilde analiz eden videolar var onlara da bakabilirsin.
  7. havari13

    Online lig

    mesaj attım hocam.
  8. havari13

    Online lig

    oluşturacağımız draft ligi için 1 kişiye ihtiyacımız var. Hazırda 3 ya da 4 kişiyiz. Hafta içi 8.30dan sonra ve haftasonu esnek saatte müsait olan, katılmak isteyen olursa yazsın lütfen.
  9. havari13

    Online lig

    fmci öğretmen ile draft modunda oynuyoruz ilgilenen arkadaşlar irtibata geçebilir.
  10. havari13

    Online lig

    arkadaşlar birbirinize ve birbirimize daha kolay ulaşabileceğimiz ve programları birbirleri ile uyuplu olup online oynamak isteyen kişilerin birbirine daha kolay ulaşması için discord kanalı oluşturdum https://discord.gg/RZnRrM linkinden dahil olabilirsiniz. linkin geçerliliğini yitirmesi halinde bilgilendirdiğinizde yenileyeceğim.
  11. iyi günler bi arkadaşla online oynamaya çalışıyoruz. hızlı ilerleme kendi aramızdaki maç, biri ofline iken ilerleme vsvs. konularda bilgilendirecek tecrübe sahibi biri var mı? edit:gerek kalmadı silinebilir
  12. havari13

    Online lig

    yetkili birine değil, ilk adımı atacak birine ihtiyaç duyuluyor sanırım. kurun da atalım artık.
  13. havari13

    Modern Futbol - Öldürücü Darbe!

    şampiyonlar liginde barcelona deplasmanında denedim, fazlasıyla başarılı. arkadaşların dediği gibi kadro ve takımdan kaynaklı olabilir ama ben oynanan oyundan da memnun kaldım.(galatasaray)
  14. havari13

    Yeni FM Oyuncusuna Destek

    Bütün sorularının tek cevabı : bir futbol kulübünde ne oluyorsa o oluyor.
  15. havari13

    İlginç transfer taktiği?

    sorunu anlamadım , amatör ligten bi takım da yönetmedim. ama şampiyonlar ligi şampiyonu olursan ekonomin büyür.
×